HONOR Band 6 رونمایی شد

رسانه کلیک - آنر از جدیدترین دستبند هوشمند خود رونمایی کرد. آنر بند ۶ در مقایسه با نسل قبلی به نمایشگر بزرگتری مجهز شده و همچنین قیمتی زیر ۵۰ دلار دارد.

HONOR Band 6 رونمایی شد

مچ‌بند هوشمند جدید آنر که HONOR Band 6 نام دارد، از نظر ابعاد و ظاهر بسیار به ساعت‌ هوشمند شباهت دارد. این مچ‌بند به صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل با لبه‌های 2.D مجهز شده است. اندازه این مچ‌بند ورزشی باعث می‌شود به‌راحتی وارد حوزه ساعت‌ هوشمند شود. این مچ‌بند جدید هم کشیده‌تر شده و هم ضخامت کمتری در مقایسه با مدل قبلی پیدا کرده است؛ اما از نظر کاربرد مانند مدل سال قبل خواهد بود.

این دستبند هوشمند مانند نسل قبلی قادر به ردیابی ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و همچنین ردیابی خواب است. این محصول می‌تواند به صورت خودکار ۱۰ ورزش مختلف را شناسایی کند و تا عمق ۵۰ متری آب مقاوم است. با اتصال این دستگاه به گوشی هوشمند خود، به نوتیفیکیشن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید پخش موسیقی را نیز کنترل کنید.

همچنین براساس شایعات HONOR band 6 توانایی پیگیری سیکل قاعدگی را دارد که یک ویژگی مهم برای این دستبند هوشمند به شمار می‌رود.

کاربران این امکان را خواهند داشت که به‌واسطه اپلیکیشن این مچ‌بند هوشمند که روی گوشی نصب می‌شود، واچ فیس‌های بسیاری زیادی روی آن نصب کنند. همچنین مشخص شده است که با یک ‌بار شارژ این مچ‌بند می‌توان تا ۱۴ روز با آن کار کرد.

این مچ‌بند هوشمند بدون بند در ابعاد ۴۳ در ۲۵٫۵ در ۱۱٫۴۵ میلی‌متر ساخته شده است و ۱۸ گرم وزن دارد و این دستگاه در سه رنگی مشکی، خاکستری و مرجانی قابل سفارش است که البته این رنگ‌ها تنها مربوط به بندها می‌شود و بدنه اصلی مشکی رنگ است.

این محصول در دو مدل معمولی با قیمت ۳۷ دلار و مدل دیگر که از NFC برخوردار است، با قیمت ۴۳ دلار دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر