چگونه Far Cry Primal را ارزان تر بخریم؟

عملکرد نسبتا ضعیف بازی Far Cry Primal ممکن است باعث شود که گیمرهای زیادی ۵۹٫۹۹ دلار خودشان را برای خرید این بازی ندهند! با این حساب، یک تخفیف شگفت انگیز می توانند عده ای از این گیمرها را وسوسه و آن ها را به خرید این بازی تشویق کند. به تازگی بر اساس گزارش منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، جدیدترین اثر جهان باز کمپانی یوبی سافت در حال حاضر با قیمت ۳۵ دلار در فروشگاه بزرگ آمازون به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

چگونه Far Cry Primal را ارزان تر بخریم؟

به تازگی بر اساس گزارش منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، جدیدترین اثر جهان باز کمپانی یوبی سافت در حال حاضر با قیمت ۳۵ دلار در فروشگاه بزرگ آمازون به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، عنوان Far Cry Primal در لیست تخفیفات ویژه خرده فروش آمازون قرار گرفته است و نسخه فیزیکی این عنوان برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد. البته نسخه دیجیتالی پلتفرم رایانه های شخصی این بازی نیز با قیمت ۳۵ دلار قابل خریداری می باشد اما گیمرها و دارندگان کنسول Xbox One و PlayStation 4 برای خریداری نسخه دیجیتالی بازی فار کرای پریمال، باید مبلغ ۵۹٫۹۹ دلار پرداخت کنند. شایان به ذکر است که این تخفیف تا ساعت ۱۰ و نیم صبح فردا (۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۵) قابل استفاده می باشد. بنابراین، اگر قصد خرید این بازی را در سر دارید، هم اکنون اقدام کنید.

در صورت خریداری نسخه دیجیتالی، خرده فروش آمازون سی دی کی (CD Key) این بازی را به ایمیل شما ارسال می کند. سپس شما وارد برنامه یوبی پلی می شوید و رمز (کد) ارسالی را در بخش redeem code وارد می کنید. در این صورت، بازی فار کرای پریمال به حساب شخصی شما اضافه می شود و شما پس از دانلود و نصب بازی، می توانید این عنوان را در پلتفرم خود تجربه کنید.

برای مراجعه به صفحه فروش بازی فار کرای پریمال در فروشگاه آمازون و کسب اطلاعات بیشتر، اینجــــــــا کلیک کنید.

مجموعه فار کرای همیشه در میان گیمرها محبوب بوده است. متاسفانه کمپانی یوبی سافت در ساخت جدیدترین نسخه آن یعنی فار کرای پریمال کمی کوتاهی کرده چرا که بسیاری از منتقدان مدعی هستند که بازی Far Cry Primal دقیقا مشابه نسخه چهارم این فرانچایز است و تنها داستان بازی متفاوت می باشد. به عنوان مثال، نقشه استفاده شده از بازی پریمال از بازی فار کرای ۴ برداشته شده و این امر مورد رضایت گیمرها واقع نشده است. به همین دلیل و گیم پلی نه چندان جالب بازی Far Cry Primal، متاسفانه این عنوان توانست لقب نا امید کننده ترین بازی سال را از آن خود کند و امتیازات آن نیز نسبت به گذشته، به طور عجیبی کاهش یابد.

داستان بازی Far Cry Primal به ۱۰ هزار سال قبل از مسیح باز می گردد! در آن زمان حیوانات وحشی و درنده دشمنان اصلی انسان ها محسوب می شدند و شکار حیوانات کار بسیار سختی بود. انسان ها نیز برای حفظ بقا و رفع گرسنگی مجبور بودند که به شکار حیوانات رجوع کنند و عده ای در این مسیر جان خودشان را از دست می دادند. همچنین در آن زمان و بازی فار کرای پریمال، خبری از سلاح های معمولی و پیشرفته نبود و انسان ها تنها با نیزه و تیر کمان دشمنان خودشان را نابود می کردند. گیمرها در بازی Far Cry Primal در نقش شخصیت تاکار هستند! تاکار یک شکارچی حرفه ای است که متاسفانه بخاطر جنگ های قبیله ای و شکار حیوانات، تمام اعضای قبیله خود را از دست می دهد. به همین خاطر تاکار تصمیم می گیرد به سرزمین اوروس مهاجرت کند. در آن زمان برخی از قبیله ها برای به دست آوردن مکان های مناسب برای شکار و آب آشامیدنی، با قبیله های دیگر به مبارزه می پرداختند و همین امر کینه و دشمنی را در میان انسان ایجاد می کرد. سرزمین اوروس نیز یکی از همین قبیله هاست که در حال جنگ می باشد و شما هم مجبورا باید در این جنگ ها شرکت کنید.

بازی مورد انتظار و بی نظیر Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) منتشر شد. نسخه رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نیز با کمی تاخیر، در تاریخ ۱ می سال میلادی جاری مصادف با ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۴ توسط کمپانی یوبی سافت عرضه گردید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی فار کرای پریمال چیست؟ آیا شما با این پیشنهاد و تخفیف وسوسه انگیز، بازی فار کرای پریمال را خریداری خواهید کرد؟ این بازی ویدیویی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر