تصاویری از HTC Bolt نقره ای رویت شد

کمتر از یک هفته پیش خبرهایی شنیدیم مبنی بر این که ممکن است HTC به زودی پرچم داری جدید را در آمریکا رونمایی کند، که بنا به گزارش ها HTC Bolt نام خواهد داشت.

تصاویری از HTC Bolt نقره ای رویت شد

به گزارش کلیک، این گوشی توسط اپراتور Sprint در آمریکا عرضه خواهد شد و اگر شایعات درست باشند، ممکن است این گوشی یک پرچم دار جدید باشد. اگر چه در حال حاضر اطلاعاتی زیادی در مورد این گوشی در دست نیست، اما به تازگی تصاویر واضحی از گوشی که به رنگ نقره ای می باشد منتشر شده است. البته ظاهر گوشی که تغییر چندانی را نسبت به پرچم دار پیشین HTC نشان نمی دهد و ظاهرا HTC طراحی این گوشی را از گوشی نه چندان قدیمی HTC 10 الهام گرفته است.

تفاوت های جزئی هم وجود دارد. مثلا دوربین سلفی در سمت چپ بلندگوی خروجی صدا قرار دارد، در حالی که در اچ تی سی۱۰ در سمت راست قرار داشت. و یا مثلا فلاش دوربین اصلی هم کمی بالاتر از لنز دوربین قرار دارد، در حالی که در اچ تی سی۱۰ در سمت راست قرار دارد. علاوه بر این ۲ شیار مختلف در سمت چپ دستگاه مشاهده می کنیم. که یکی برای سیم کارت و دیگری قطعا برای کارت حافظه میکرو اس دی است.

هم چنین ما می دانیم که این تصاویر رندر شده ممکن است رسمی نباشند، اما به نظر HTC Bolt دارای درگاه جک ۳٫۵ میلی متری نیست، یا حداقل این گونه به نظر می رسد که این درگاه را ندارد. با این حال، آن چه که تاکنون گفتیم گوشی HTC Bolt، دستگاه خوبی به نظر می رسد. اما چه زمانی این گوشی به صورت رسمی رونمایی و منتشر می شود؟ مشاهده ۱۸ اکتبر بر روی صفحه اصلی ممکن است زمانی باشد که این گوشی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید این تصاویر رندر شده را مشاهده کنید. در صورتی هم که در آینده اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی مرموز HTC مننتشر شود، در اختیار شما قرار خواهیم داد.

۳

ارسال نظر