اچ‌تی‌سی دیزایر 530 با تراشه اسنپدراگون 210 به MWC 2016 می‌آید

به گزارش کلیک، ظاهرا اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC 2016 از گوشی هوشمند دیزایر 530 که پیش از این با کد اختصاصی HTC A16 معرفی شده بود، رونمایی می‌کند. دقایقی پیش شاهد انتشار مشخصات فنی این گوشی بودیم.

اچ‌تی‌سی دیزایر 530 با تراشه اسنپدراگون 210 به MWC 2016 می‌آید

کمپانی اچ‌تی‌سی از جمله برندهایی است که هنوز مشخص نیست به طور دقیق برای کنگره جهانی موبایل 2016 چه برنامه‌ریزی دارد. در ابتدا تصویر می‌شد که این برند تایوانی در جریان رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی کند، اما مدتی بعد گفته شد که ظاهرا اچ‌تی‌سی معرفی این پرچمدار در نمایشگاه MWC را کنسل کرده و عقیده دارد که در این نمایشگاه توجه افراد بیشتر بر روی پرچمداران برندهای سامسونگ و ال‌حی معطوف می‌شود و این موضوع منجر به عدم استقبال و جلب توجه گوشی وان ام 10 (پرچمدار اچ‌تی‌سی) می‌شود. با این وجود هنوز به طور قطعی مشخص نیست که اچ‌تی‌سی در جریان نمایشگاه MWC از پرچمدارش رونمایی می‌کند یا خیر! دیروز شاهد انتشار خبرهایی بودیم که حاکی از برنامه‌ریزی اچ‌تی‌سی به منظور معرفی گوشی هوشمندی با کد HTC A16 در جریان نمایشگاه MWC بود. حال شاهد انتشار جزئیات مربوط به این محصول و بام تجازی آن هستیم.

به گزارش کلیک، اچ‌تی‌سی در جریان نمایشگاه MWC 2016 از گوشی هوشمند دیزایر 530 (HTC Desire 530) رونمایی می‌کند و این محصول در واقع همان گوشی هوشمندی است که پیش از این با کد A16 و از سوی آقای اوان بلاس بدان اشاره شده بود. البته مطمئنا این گوشی تنها محصولی نیست که اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل 2016 از آن رونمایی می‌کند و بدون تردید شاهد معرفی محصولات دیگری از سوی این برند تایوانی در جریان نمایشگاه MWC 2016 خواهیم بود. حال بیایید نگاهی به اطلاعات منتشر شده در رابطه با خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی هوشمند دیزایر 530 اچ‌تی‌سی بیاندازیم.

2

با توجه به شایعات منتشر شده، احتمالا گوشی هوشمند دیزایر 530 اچ‌تی‌سی از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل یا اصطلاحا اچ دی بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 خواهد بود. رم دستگاه 1.5 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت پیش فرض 8 گیگابایتی را ارائه می‌کند. این محصول از حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد و کاربران علاقمند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) می‌توانند نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن اقدام کنند. دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند دیزایر 530 اچ‌تی‌سی به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و باتری آن 2200 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی هوشمند از اتصال LTE 4G پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0 مارشمالو است.

بنا به گزارشات به دست آمده، احتمالا این محصول از نظر تنوع رنگی شامل شش رنگ مختلف می‌شود و قیمت آن احتمالا برابر با 211 دلار در نظر گرفته خواهد شد. مجددا اشاره می‌کنم که صحت اخبار فوق هنوز به طور رسمی از سوی اچ‌تی‌سی به تایید نرسیده‎‌، اما احتمال رونمایی از گوشی دیزایر 530 در MWC 2016 کاملا قریب‌الوقوع است.

منبع: fonearena

ارسال نظر