رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شود

رسانه کلیک - رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شود و یک ماه بعد از معرفی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شود

اوایل ماه جاری میلادی سیستم عامل اندروید 9 پای توسط گوگل عرضه شد. در ابتدا این نسخه از سیستم عامل اندروید در اختیار صاحبان گوشی های پیکسل قرار گرفت ( اندروید 9 با نام اندروید پای برای گوشی های گوگل پیکسل عرضه شد ). این غول جستجوی اینترنتی به تازگی نسخه Go اندروید پای را نیز معرفی کرده است ( گوگل نسخه Go اندروید 9 پای را رسما معرفی کرد؛ عرضه در پاییز امسال ).

شرکت های مختلف برنامه خود برای عرضه این نسخه از سیستم عامل اندروید را منتشر کرده اند ( لیست بروزرسانی اندروید 9 برای گوشی های اچ تی سی منتشر شد ). سونی 6 گوشی هوشمند تولیدی خود را به اندروید 9 مجهز می کند ( 6 گوشی هوشمند سونی اندروید پای دریافت می کنند ).

به تازگی سخنگوی کمپانی هواوی اعلام کرده این شرکت رابط کاربری جدید خود را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می کند. با توجه به این موضوع در IFA 2018 علاوه بر رونمایی از پردازنده Kirin 980 ، رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی نیز معرفی می شود.

این شرکت تایید کرده گوشی های سری P20 شامل پی 20، پی 20 پرو و P20 لایت در ماه سپتامبر این بروزرسانی را دریافت می کنند. هواوی در آینده لیست دستگاه های دریافت کننده اندروید 9 را منتشر خواهد کرد. انتظار می رود پس از محصولات سری P20، گوشی های سری میت 10 رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی را دریافت کنند.

هواوی یکی از شرکت هایی محسوب می شود که بروزسانی های جدید را با سرعت کمی برای دستگاه های خود عرضه می کند. این شرکت اندروید اوریو را 7 ماه پس از عرضه آن توسط گوگل، در اختیار کاربران گوشی های هواوی P10 و P10 پلاس قرار داد.

ارسال نظر