نگاهی به تازه‌ترین تصاویر گوشی هوآوی P9 داشته باشید!

ساعاتی پیش جدیدترین مجموعه از تصاویر گوشی هوشمند هوآوی P9 منتشر شدند. در این تصاویر پرچمدار جدید هوآوی به وضوح و از زوایای مختلف قابل مشاهده است.

نگاهی به تازه‌ترین تصاویر گوشی هوآوی P9 داشته باشید!

هوآوی سومین کمپانی بزرگ طراح و تولید کننده گوشی در دنیاست. این شرکت چینی در سال ۲۰۱۵ و پیشرفت‌هایی که داشت توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد. هوآوی در این سال بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به فروش رساند و هم اکنون که در سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم، این برند چینی قصد گسترش فعالیت‌هایش را دارد. هوآوی هنوز پرچمدار جدیدش را معرفی نکرده و انتظار داریم که این محصول طی روز ششم آوریل به طور رسمی معرفی شود. هوآوی برای این روز کنفرانسی اختصاصی را در نظر گرفته که در شهر لندن برگزار می‌شود.

تاکنون شایعات زیادی در رابطه با این گوشی منتشر شده و تصاویر متعددی نیز این محصول فاش شده‌اند. بنا به گزارشات به دست آمده، احتمالا هوآوی در جریان کنفرانس خود، گوشی هوشمند P9 را در سه نسخه مختلف معرفی می‌کند. نسخه اصلی این محصول Huawei P9 نام دارد. نسخه ضعیف‌تر و ارزان قیمت‌تر آن Huawei P9 Lite بوده و نسخه بزرگ‌تر یا فبلت مانند این گوشی هم با نام احتمالی Huawei P9 Max معرفی می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، پیش از این تصاویر زیادی در رابطه با گوشی هوشمند هوآوی P9 منتشر شد، اما ساعاتی پیش شاهد انتشار تصاویر بسیار جالب و واضحی از این محصول بودیم که بدنه دستگاه را در زوایای مختلفی نشان می‌دهند. مجموعه این تصاویر را در گالری زیر می‌توانید مشاهده کنید.









به گزارش کلیک، گوشی هوشمند هوآوی P9 از بدنه تمام فلزی بهره‌مند می‌شود. دکمه‌های پاور، لاک و افزایش و کاهش صدا یا اصطلاحا Volume دستگاه در لبه سمت راست آن واقع شده‌اند. پورت اتصال ۳٫۵ میلیمتری هندزفری دستگاه و اسپیکرهای آن نیز در بخش زیرین گوشی قابل مشاهده است. همچنین پورت اتصال USB Type C آن نیز در همین بخش مشاهده می‌شود. همانگونه که پیش از این بارها و بارها دیدیم، گوشی هوشمند هوآوی P9 در تصاویر جدید منتشر شده هم از دوربین دوگانه بهره‌مند بوده و چراغ فلش LED دوبل آن نیز به وضوح قابل مشاهده است. کاملا مشخص است که بدنه دستگاه هم از مواد تمام فلزی تشکیل می‌شود.

احتمالا گوشی هوشمند هوآوی P9 از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی و با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. از نظر حافظه داخلی دستگاه احتمالا شامل دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خواهد بود که هر یک از آن‌ها به ترتیب از رم ۳ و ۴ گیگابایتی بهره‌مند می‌شوند. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول احتمالا تراشه کرین ۹۵۰ یا کرین ۹۵۵ هوآوی خواهد بود و دستگاه به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بهره‌مند می‌گردد. همچنین گفته شده که دوربین دوگانه اصلی این محصول هم از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

با توجه به تصاویری که پیش از این بارها و بارها از این گوشی هوشمند منتشر شد، انتظار داریم که به واقع پرچمدار سال ۲۰۱۶ هوآوی به همین شکلی باشد که در گالری ضمیمه شده مشاهده می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی باید تا روز ششم ماه آوریل صبور باشید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر