گزارش اختصاصی کلیک از مراسم رونمایی پرچمدار هوآوی در دبی

هوآوی طی مراسم باشکوهی در شهر دوبی به طور رسمی از پرچمداران جدیدش یعنی دو گوشی هوشمند Huawei P9 و Huawei P9 Plus رونمایی گرد. کلیک از مراسم رونمایی این محصول گزارشی ویژه را ارائه می‌کند.

گزارش اختصاصی کلیک از مراسم رونمایی پرچمدار هوآوی در دبی

شاید کمتر کسی باور داشت که برند نوظهور چینی هوآوی بتواند هرساله چشم‌های علاقمندان به تکنولوژی را به سوی خود جلب کند و منتظر دیدن محصولات جدید این شرکت باشند. اما همچنان که از پسوند نام محصولات این شرکت یعنی اسند (Ascend) در بخش گوشی‌های هوشمند برمی آید هوآوی توانسته است روند بالا رفتن و اوج گرفتن را از همان ابتدای ورود خود به بازار نشان دهد.

همزمان با رونمایی پرچمداران برندهای مطرح جهان ،هوآوی نیز در مراسمی با شکوه در شهر دوبی از پرچمدار خود یعنی Huawei P9 رونمایی کرد.

دوشنبه 25 آوریل مصادف با 6 اردیبهشت ماه -دبی امارات متحده عربی- سالن تازه تاسیس d3 در شهر دوبی امروز میهمان مدیران منطقه‌ای و جمع کثیری از فعالین رسانه‌ای در خاورمیانه و شمال آفریقا بود.هوآوی با حضور فعالین رسانه‌ای از کشورهای ایران، امارات، هند، کشورهای منطقه شمال آفریقا و دیگر کشورهای منطقه از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد و همکاری خود با کمپانی لایکا را رسما اعلام نمود.

2

مراسم ساعت 10 به وقت محلی در سالن همایش‌های d3 در دوبی آغاز شد.در ابتدای مراسم و به محض ورود مهمانان فضایی قدیمی و بدون رنگ را شاهد بودیم. انتخاب قسمت ورودی این مراسم به دلیل همکاری شرکت هوآوی در محصول جدیدش با کمپانی لایکا بوده است.همانطور که می‌دانید تخصص کمپانی لایکا در ساخت محصولات عکاسی برای گرفتن عکس‌های سیاه و سفید است. شاید برایتان سؤال باشد که به چه دلیل لایکا بر روی تصاویر سیاه و سفید فعالیت تخصصی انجام می‌دهد. در تکنیک‌های عکاسی همواره عکس‌های سیاه و سفید و عاری از رنگ کیفیت و جزییات بیشتری را به نمایش می‌گذارد و این مورد یکی از اهداف کمپانی لایکا است.

همانطور که پیش از این در کلیک به بررسی پرچمدار جدید هوآوی یعنی Huawei P9 پرداخته بودیم این محصول دارای دو دوربین در پشت دستگاه است و تلفیق عکس‌های سیاه و سفید که با دوربین لایکا گرفته می‌شود و دوربین دیگری که در کنار آن تعبیه شده است عکس‌هایی با جزییات شفاف و بهتری را ارایه می کند.

4

مدیران هوآوی در این مراسم اعتقاد داشتند که استاندارد جدید را در عکاسی با گوشی‌های هوشمند بدعت گذاشته‌اند و لایکا در این استاندارد جدید نقش ویژه‌ای را بازی کرده است. Huawei P9 اولین محصولی در جهان است که با همکاری کمپانی لایکا به بازار عرضه می‌شود.

مراسم رونمایی از Huawei P9و Huawei P9 Plus ترکیبی از فناوری‌های نوآورانه و هنر عکاسی بود. در این مراسم جیان جیائو مدیرعامل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با بیان این که بسیار هیجان زده است که می‌خواهد پرچمدار جدید هوآوی را با همکاری کمپانی لایکا که بیش از 100 سال است در زمینه عکاسی فعالیت ویژه‌ای را دارد به مردم منطقه معرفی کند اظهار داشت:میلیاردها نفر در سراسر جهان همه روزه از گوشی‌های هوشمند برای ثبت وقایع روزمره خود استفاده می‌کنند و از این پس پیشنهاد هوآوی به تمامی این افراد ضبط تصاویری با وضوح بی بدیل ،اصیل و غنی به همراه تلفن هوشمندی با طراحی استادانه و هوشمند است که برای تمامی مردم باورنکردنی خواهد بود.

وی افزود: در سال 2015 برند هوآوی توانسته است در رتبه 88 ام برترین برندهای دنیا قرار بگیرد و آمار فروش محصولات ما در بخش تلفن‌های همراه هوشمند از سال 2009 از رقم 1 میلیون فروش دستگاه تا سال 2015 به رقمی بالغ بر 108 میلیون دستگاه تلفن هوشمند رسیده است و این باور را در ما زنده کرده است که تعامل نیازهای کاربران و متخصصان ما در هوآوی توانسته است رتبه برند هوآوی در دنیا را با صعود چشمگیر همراه کند.

0

مدیر کل منطقه‌ای هوآوی ادامه داد:یکپارچه سازی تکنیک و فناوری دو کمپانی هوآوی و لایکا توانسته است پرچمدار هوآوی را در بهترین حالت سخت افزاری و نرم افزاری از لنز نوری تعبیه شده در آن تا حسگرهای متفاوت قرار دهد و توانمندسازی پردازش تصاویری با بهترین کیفیت و وضوح را شاهد خواهیم بود.

جیان جیائو با بیان این که در کنار دوربین لایکا یک دوربین با توانایی ضبط تصاویر رنگی تعبیه شده است و تلفیق بی‌نظیری را در خلق تصاویر با دوربین لایکا خواهد داشت گفت:این دوربین تخصص گرفتن رنگ‌های محیط و عمق رنگ‌ها را دارد و به کمک دوربین سیاه و سفید لایکا که جزییات تصاویر را به نمایش می‌گذارد تلفیقی نرم افزاری را شاهد خواهیم بود و در نهایت عکسی همراه با رنگ‌های طبیعی و همچنین جزییات بیشتری را شاهد خواهیم بود.

9

در مراسم رونمایی از پرچمدار جدید هوآوی در دبی مدیران این شرکت بیش از هر موردی ،به بحث عکاسی و تکنیک‌های عکاسی با کمک دوربین لایکا پرداختند و مراسم رونمایی را به صحنه عکسبرداری با تکیه بر دوربین دوگانه Huawei P9و Huawei P9 Plus تبدیل کرده بودند.

در ادامه این مراسم جورج الغفرونی مدیر محصولات و آموزش منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هوآوی به بررسی دقیق‌تر Huawei P9و Huawei P9 Plusپرداخت و جزییات بیشتری را به حاضرین در مراسم ابراز داشت.

جورج الغفرونی با بیان این که P9 یک شاهکار هنری ،صنعتی با طراحی مینیمالیست است که تلفیقی از هنرهای به کار رفته از شیشه،آلومینیوم،لبه‌های با الماس تراش خورده و انحناهای کمتر دیده شده را به همراه دارد اظهار داشت: طراحی معماری ظریف و باریک این پرچمدار همچون سری‌های قبلی P هوآوی کماکان وجه تمایز آن با دیگر رقبای بازار خواهد بود.

10

وی افزود: Huawei P9و Huawei P9 Plus از حدود یک ماه آینده به بازار ایران ورود پیدا می کند و کاربران ایرانی می‌توانند جدیدترین محصول از پرچمداران هوآوی را با چند تفاوت چشمگیر در اختیار داشته باشند و آن استفاده از دوربین دوگانه و بهینه سازی ضبط تصاویر و همچنین باطری قدرتمند این دستگاه است که در کنار مشخصات سخت افزاری دیگر آن می‌تواند تا 2 روز کاربران را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

7

گفتنی است در ادامه این مراسم کارگاه‌هایی با رویکرد تجربه عکاسی با Huawei P9و Huawei P9 Plus برگزار شد و حاضرین ضبط تصاویر با اولین دوربین دوگانه جهان را تجربه کردند.در روزهای آتی مصاحبه اختصاصی کلیک با ساندیپ قائم مقام مدیرکل هوآوی در خاورمیانه و شمال آفریقا را از فعالیت خواهید خواند.

منبع: Click.ir

حجم ویدیو: 3.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 | دانلود ویدیو
ارسال نظر