تصاویر لو رفته از رئیس شرکت هوآوی در حین استفاده از گوشی P9

به تازگی تصاویری از رئیس شرکت هوآوی منتشر شده که در آن‌ها وی در حال استفاده از گوشی هوشمندی مجهز به دوربین دوگانه و بسیار شیک است. احتمالا این گوشی، پرچمدار جدید هوآوی یعنی گوشی هوشمند P9 خواهد بود.

تصاویر لو رفته از رئیس شرکت هوآوی در حین استفاده از گوشی P9

همانطور که می‌دانید هنوز هوآوی به طور رسمی از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود رونمایی نکرده است. تاکنون شایعات و اخبار زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده که در اغلب آن‌ها به بهره‌مندی گوشی Huawei P9 از دوربین دوگانه اصلی اشاره شده است. بنابراین به احتمال زیاد این محصول از دوربین دوگانه بهره‌مند می‌شود. پیش از این تصاویر زیادی نیز از این گوشی هوشمند فاش شده بود و به نوعی بارها و بارها شاهد سبک طراحی احتمالی پنل پشتی این محصول بودیم. اما با این وجود هنوز هوآوی این گوشی هوشمند را رسما معرفی نکرده است!

اما همانطور که می‌دانید، تمامی کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، ابتدا پرچمدارانشان را تولید کرده و برای مدت زمان مشخصی به عنوان تست عملکرد از آن‌ها استفاده می‌کنند. اغلب این تست‌ها در فضاهای داخلی خود شرکت و بخش‌های که عموم مردم به آن دسترسی ندارند انجام می‌شود، اما ظاهرا رئیس کمپانی هوآوی به این موضوع توجهی نداشته و چند وقتی است که از پرچمدار جدید این شرکت استفاده می‌کند!

۱

به گزارش کلیک، تصاویر جدیدی از رئیس شرکت هوآوی منتشر شده که در این تصاویر وی در حال استفاده از گوشی هوشمند Huawei P9 است. در یکی از تصاویر ارائه شده که در بخش فوق آن را مشاهده می‌کنید، پنل پشتی دستگاه، دوربین اصلی دوگانه آن و همچنین اسکنر اثر انگشت این گوشی به وضوح قابل مشاهده است و سبک طراحی آن‌ها نیز با تصاویری که پیش از این در رابطه با گوشی Huawei P9 منتشر شده بود کاملا مطابقت دارد.

بنابراین به نظر می‌رسد که هم اکنون هوآوی طراحی پرچمدار جدیدش را به کل تمام کرده باشد و هم اکنون در حال تست عملکرد حقیقی و در شرایط واقعی این محصول است. بنا به گزارشات کنونی به دست آمده، ظاهرا هوآوی قصد دارد که در روز ششم ماه آوریل از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. اگر به خاطر داشته باشید، هوآوی در اولین تیزر تبلیغاتی این گوشی هم که چندی پیش شاهد انتشار آن بودیم به طور مستقیم از تجهیز این محصول به دوربین دوگانه خبر می‌داد.

۲

اما سایر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی هوشمند هوآوی P9 چگونه هستند؟ پرچمدار هوآوی احتمالا از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه کرین ۹۵۰ خود هوآوی بوده و رم دستگاه ظرفیت ۳ گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی این گوشی هم احتمالا ۳۲ گیگابایتی و قابل ارتقاء خواهد بود. بنا به اطلاعات به دست آمده، ظاهرا هوآوی در طراحی دوربین دوگانه این گوشی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین سلفی محصول را به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مجهز می‌کند. پیش بینی شده که این گوشی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو باشد. شایان ذکر است که هوآوی احتمالا نسخه‌های Lite، Max و Pro این محصول را نیز معرفی خواهد کرد.

۳

نظر شما در رابطه با تصاویر جدید منتشر شده که مربوط به رئیس شرکت هوآوی هستند چگونه است؟ آیا به واقع وی در یک مکان عمومی در حال استفاده از گوشی هوشمند Huawei P9 است؟

منبع: gsmarena

ارسال نظر