اینتل درصدد پشتیبانی همه جانبه از اینترنت نسل پنجم

این هفته اینتل در MWC حضور یافت و به طور گسترده ای در مورد آغاز قریب الوقوع نسل پنجم موبایل دیتا صحبت کرد. آن‌ ها این موضوع را مطرح کردند که تنها این شرکت می تواند نسل پنجم طراحی پایان به پایان شبکه های کامپیوتری را ارائه دهند.

اینتل درصدد پشتیبانی همه جانبه از اینترنت نسل پنجم

این موضوع به معنای سخت افزار نسل پنجم برای گوشی های هوشمند، تبلت‌ها، پلت فرم‌ های کامپیوتری، برنامه‌ های ارتباط وسایل با اینترنت و گسترش ارتباط برای نرم افزارهای ارتباط وسایل با اینترنت و مشارکت با شرکت‌ هایی هم چون اریکسون، کره تلکام، اس کی تلکام و ورایزون است. این شرکت برای حرکت در راستای نسل پنجم و همچنین نسل پنجم داده ها آماده است.

به گزارش کلیک، اینتل در تلاش است که سخت افزارهای آن‌ ها قدرت وسایل گوناگون در تمام اندازه‌ ها را افزایش دهد، که بیشترین موفقیت آن‌ها در زمینه کامپیوتر بوده است؛ آن‌ها در چند ساله اخیر در زمینه وسایل کوچک‌ تر مانند گوشی‌ ها هم گام‌ هایی برای موفقیت خود برداشته اند.

اکنون نسل پنجم را پیش روی خود می بینیم که در ارتباطات اینترنتی بیشترین سرعت تبادل اطلاعات را برای ما به ارمغان می‌ آورد. اینتل در موقعیتی قرار دارد که سخت افزارهای مشتریان، شبکه‌ ها و شرکای ابری را تامین می‌کند.

اینتل با شرکت های AT&T، چین موبایل، هووایی، دویچه تلکام، NTT دکومو، تلفونیکا، وودافون، ZTE همکاری داشته است و اخیرا هم همکاری خود را با کره تلکام، اس کی تلکام و ورایزون، آغاز کرده است.

اینتل برای نمونه‌های اولیه نسل پنجم سرمایه گزاری می‌ کند تا زمانی در بازار آینده طلايه دار باشد. اینتل به منظور آغاز ارائه اینترنت قوی نسل پنجم برای ارتباط اینترنتی بین وسایل مختلف، گوشی‌ ها و کامپیوتر ها، مودم‌ها و مجموعه سیستم های جدید قرار داده شده بر روی یک تراشه را به لیست وسایل بی سیم خود اضافه کرده است. اینتل تا کنون از چندین وسیله رونمایی کرده است که قابلیت استفاده از نسل پنجم اینترنت را دارند.

ابزارهای طراحی شده برای ارتباط اینترنتی وسایل

  • اینتل اتم x3-M7272
  • مودم اینتل x3-M7272
  • سیستم روی تراشه اینتل Intel XMM M7315
  • اینتل XMM 6255M
  • مودم ال تی دی Intel XMM 7120

ابزاری برای اتصال به اینترنت همراه برای گوشی ها، تبلت ها و کامپیوترها

  • اینتل XMM 7480

اینتل سعی دارد به شفاف سازی این مطلب بپردازد که تنها هدف آن‌ ها دسترسی افراد به نسل پنجم اینترنت از طریق سخت افزارهای آن‌ ها نیست؛ اینتل همچنین قصد دارند به منظور دسترسی افراد به اینترنت سریع ، ابزارهای مختلف را با یکدیگر هماهنگ سازد.

اینتل برای عملی کردن اینترنت نسل پنجم در حال همکاری با IEEE و3GPP است و برای تبدیل رویای اینترنت نسل پنجم به واقعیت از هیچ تلاشی مضایغه نمی‌کند.

منبع: googleusercontent

ارسال نظر