iOS 10 نیامده به روز شد

شرکت اپل که چندی پیش نسخه IOS 10  را منتشر کرده بود، روز گذشته نسخه دوم این سیستم عامل را با نام  IOS 10.0.2  برای دوستداران این برند منتشر کرد.

iOS 10 نیامده به روز شد

به گزارش کلیک - چندی پیش شرکت اپل با انتشار سیستم عامل IOS نسخه ۱۰، با شکایات برخی از کاربران در مواجهه با برخی مشکلات روبه رو شد. این شرکت به سرعت نسخه دوم بروزرسانی این سیستم عامل را منتشر کرد که انتظار می رود بسیاری از پیامدهای بروزرسانی قبلی رفع شده باشد. این فایل به روز رسانی که ۳۳ مگابایت حجم دارد، در دسترس عموم قرار گرفته است.

برای دریافت این نسخه از بروزرسانی، دستورالعمل فوق را اجرا کنید:

Settings > General > Software Update

طراحان سیستم عامل ios امیدوارند بروزرسانی این نسخه مانند نسخه قبلی مشکلاتی را در دانلود و آپدیت ایجاد نکرده و به هیچ یک از اپلیکیشن ها آسیبی وارد نسازد.

شرکت اپل طی بیانیه ای به کاربران گوشی های Apple iPhone 6, Apple iPhone 6 Plus و Apple iPhone SE که هنوز سیستم عامل خود را به ios 10 ارتقا نداده اند اعلام کرد که این کاربران می توانند به سهولت نسخه IOS 10.0.2 را از فردا بر روی سیستم عامل های خود اجرا کنند.

کارشناسان معتقدند این نسخه از بروزرسانی سیستم عامل IOS، امکانات بی نظیری را برای گوشی های آیفون بخصوص آیفون ۷ که چند روز گذشته عرضه شده است پدید آورده است.

پیش بینی می شود این بروزرسانی تا پایان هفته برای تمامی گوشی های آیفون در دست قرار بگیرد.

ارسال نظر