برخلاف شایعات؛ آیفون ۷ شاید مشکی براق نباشد

جدیدترین نسخه این گوشی‌ها آیفون ۷ هست که شایعات زیادی در خصوص رنگ و امکانات آن بین کاربران پخش شده است. یکی از این شایعات استفاده از رنگ مشکی براق است.

برخلاف شایعات؛ آیفون ۷ شاید مشکی براق نباشد

به گزارش کلیک، آخرین شایعات در خصوص آیفون ۷ حاکی از این است که اپل قصد دارد تا گوشی‌های آیفون را به رنگ مشکی براق در کنار ۴ رنگ نقره‌ای، طلایی، رزگلد و مشکی مات تولید کند. قبلاً کاربران با رنگ مشکی مات در پیش‌نمایش‌های آیفون که توسط هنرمند معروف، مارتین هایک ساخته شده بود، آشنا شده بودند. همان‌طور که در پیش‌بینی‌های قبلی اشاره شده رنگ مشکی مات برای آیفون چیزی شبیه به رنگ خاکستری فضایی است که اکنون برای آیفون ۶ از آن استفاده شده است با این تفاوت که رنگ مشکی مات کمی پررنگ‌تر خواهد بود. اما رنگ مشکی براق که اخیراً احتمال استفاده از آن برای طراحی آیفون ۷ قوت گرفته‌ است هنوز برای بسیاری از کاربران و منتقدان

جدید است و هیچ تصوری از نمود آن در واقعیت وجود ندارد.

اخیراً یکی از وبلاگ‌های عرب زبان نمونه شبیه‌سازی شده آیفون ۷ به رنگ مشکی براق را با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری در وبلاگ خود قرار داده است.

نمایی از آیفون 7 به رنگ مشکی براق

به نظر می‌رسد این استفاده از این رنگ برای آیفون نظر کاربران زیادی را جلب خواهد کرد و درخواست‌ها برای این رنگ زیاد خواهد بود. هنوز در مورد موادی که برای تولید آیفون به رنگ مشکی براق استفاده خواهد شد، چیزی از طرف شرکت اپل ارائه نشده است. بنابراین تنها چیزی که می‌توان در مورد این رنگ و استفاده آن برای تولید آیفون حدس زد نما و ظاهر براق و شیشه‌ای است که در آن از مواد پلاستیکی کمتر استفاده شده است. از نظر ظاهری و طراحی نیز بر اساس آنچه تاکنون شرکت اپل ارائه کرده است، آیفون ۷ نیز مانند آیفون ۶ با بدنه تمام فلزی ارائه خواهد شد.

البته نکته‌ای که در خصوص آیفون ۷ به رنگ مشکی براق قابل توجه است، بدون توجه به جنس بدنه گوشی، این است که ممکن است خش روی رنگ مشکی براق بیشتر از سایر رنگ‌ها به چشم بیاید و کاربران حتماً باید از محافظ‌های گوشی استفاده کنند.

در تصویر زیر نمای شبیه‌سازی شده آیفون به رنگ مشکی براق و مشکی مات نمایش داده شده است.

تصویر آیفون 7 به رنگ مشکی براق و مات

در این تصویر هم کاملاً مشخص است که احتمال خراشیدگی و به چشم آمدن خش‌ها روی رنگ مشکی براق بیشتر است. البته تاکنون هر مطلبی که در خصوص آیفون ۷ منتشر شده است، چیزی جز حدس و گمان و یا شایعه نبوده است و باید تا زمان رونمایی از آیفون ۷ منتظر ماند تا ببینیم تا چه حد این شایعات و گمان‌ها درست بوده است.

ارسال نظر