قابلیت تشخص چهره با سنسور لیزری در آیفون ۸

براساس اطلاعات ارائه شده از برخی از منابع خبری قابلیت تشخیص چهره با استفاده از سنسور لیزری در آیفون ۸ دیده خواهد شد.

قابلیت تشخص چهره با سنسور لیزری در آیفون ۸

به گزارش کلیک ، آیفون ۸ بی شک یک دستگاه بسیار منحصر به فرد در طول تاریخ آیفون ها خواهد بود، منابعی خبری مبنی بر استفاده از سنسور لیزری در آیفون ۸ برای تشخیص چهره خبر داده اند.

در سال جاری خبرهای بسیار زیادی در رابطه با ورژن بعدی دستگاه های آیفون در سال ۲۰۱۷ ارائه شده است و بسیاری از منابع از ورود آیفون ۷S خبر داده اند و برخی نیز بر این باورند که آیفون ۷S در کار نیست و ما شاهد عرضه آیفون ۸ با انبوهی از ویژگی های خاص هستیم. یکی از ویژگی هایی که در آیفون ۸ وجود خواهد داشت سنسور زیر صفحه نمایش است زیرا صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش لبه به لبه خواهد بود.

تا به حال پیش بینی ها و خبرهای درز کرده از این دستگاه تا حدودی درست بوده است و حالا خبری دیگر از Cowen's Timothy لو رفته است که این خبر حاکی از این موضوع است که در این دستگاه ما شاهد سنسور های لیزری تشخیص چهره خواهیم بود، علاوه بر سنسور اثر انگشت که در زیر صفحه نمایش این دستگاه قرار خواهد داشت سنسور تشخیص چهره نیز بر روی این دستگاه قرار می گیرد.

سنسور تشخیص چهره لیزری در آیفون 8

بسیاری از منابع خبری بر این باورند که اپل امسال از ۳ آیفون رونمایی خواهد کرد که ابعاد صفحه نمایش این دستگاه ها شامل صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی،۵٫۵ اینچی و شاید شاهد صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی نیز باشیم. دستگاهی که دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی است به احتمال بسیار زیاد از صفحه نمایش OLED و دوار برخوردار خواهد بود، هم چنین احتمال وجود امکان شارژ بدون سیم نیز در آیفون ها وجود دارد در واقع باید گفت که احتمال این موضوع بسیار زیاد است که آیفون نیز به دنیای گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های دوار، وارد شود.

در واقع با اضافه شدن سنسور لیزری تشخیص چهره امنیت گوشی های آیفون بسیار بالاتر رفته است. صحبت هایی نیز در رابطه با ضدآب بودن این دستگاه ارائه شده است که باید دید که با وجود سنسور های خاص در این دستگاه آیفون جدید نیز ضدآب خواهد بود یا خیر و کمپانی اپل هنوز در این رابطه واکنشی نشان نداده است.

سؤالات بسیار زیادی در رابطه با آیفون ۸ در ذهن مخاطبان شکل گرفته است ولی باید صبر کرد و دید که اپل بار دیگر چگونه کاربران خود را هیجان زده می کند.

ارسال نظر