35 درصد دارندگان آیفون به زودی آیفون 10 می‌خرند!

رسانه کلیک - گروهی از تحلیلگران طی یک نظرسنجی به محبوبیت زیاد آیفون 10 در میان کاربران فعلی آیفون پی بردند، به طوری که نتایج این بررسی نشان داد 35 درصد این کاربران قصد خرید آیفون 10 را دارند.

35 درصد دارندگان آیفون به زودی آیفون 10 می‌خرند!

نتایج نظرسنجی های انجام شده توسط تحلیلگران بانک انگلیسی Barclays نشان می‌دهد که برچسب قیمت 999 دلاری آیفون 10 باعث کاهش میزان فروش این تلفن هوشمند نشده است و همچنان تعداد زیادی از کاربران فعلی آیفون تصمیم به خرید این تلفن هوشمند دارند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شده که 54 درصد از کسانی که قصد خرید یک تلفن هوشمند جدید را دارند، یکی از مدل های آیفون را انتخاب کرده اند. در عین حال، محبوبیت اپل و تلفن هوشمند هزار دلاری این شرکت باعث شده تا 35 درصد از این افراد که در حال حاضر کاربران فعلی آیفون به حساب می‌آیند، تصمیم به خرید آیفون 10 داشته باشند.

در مصاحبه اخیر وب سایت 9to5mac با تحلیلگر Barclays مشخص شده که جامعه آماری این نظرسنجی از کاربران فعلی آیفون هستند که از کشورهای آمریکا، انگلستان، چین و آلمان انتخاب شده‌اند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که 62 درصد این افراد می خواهند در سال میلادی آینده یک تلفن هوشمند جدید خریداری کنند که 72 درصد آنان قصد خرید آیفون در 18 ماه آینده را دارند.

نتایج این نظرسنجی در حالی مطرح شده است که یک گزارش دیگر به تازگی پیش بینی کرده که اپل در سه ماهه پایانی 2017 رکورد فروش 88.8 میلیون واحد آیفون را ثبت خواهد کرد. در صورت تحقق این پیش بینی، اپل با عرضه آیفون 1000 دلاری خود نه تنها کاهش فروش را تجربه نکرده، بلکه به بیشترین میزان فروش خود در طول 10 سال گذشته و مشخصا در بازه سه ماهه پایانی سال می‌رسد.

از طرف دیگر، شروع عرضه و فروش نسخه آنلاک آیفون 10 در بازار آمریکا باعث شده تا میزان توجه خریداران به این تلفن هوشمند بیشتر شود که در نوع خود عاملی برای افزایش میزان فروش تلفن های هوشمند اپل به شمار می‌رود.

ارسال نظر