اپل فروش نسخه آنلاک آیفون X را در آمریکا شروع کرد

رسانه کلیک - حدود چهل روز پس از شروع عرضه عمومی پرچمدار تلفن های هوشمند اپل، این شرکت اقدام به عرضه نسخه آنلاک آیفون X در آمریکا کرده است.

اپل فروش نسخه آنلاک آیفون X را در آمریکا شروع کرد

کاربران آمریکایی از این پس می‌توانند نسخه آنلاک آیفون 10 را تهیه کرده و بدون محدودیت اپراتور و نوع سیم کارت از تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

در زمان پیش فروش و سپس عرضه آیفون 10، اپل گران قیمت ترین تلفن هوشمند خود را تنها به صورت لاک شده در شبکه چهار اپراتور بزرگ آمریکا عرضه کرده بود. اما حالا یک ماه پس از عرضه عمومی و نهایی، نسخه آنلاک آیفون X در وب سایت رسمی اپل آماده فروش شده است.

نسخه آنلاک آیفون ایکس همانند نسخه های لاک شده در دو رنگ نقره ای و خاکستری فضایی عرضه شده است. نسخه آنلاک آیفون 10 گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند در داخل آمریکا به حساب می‌آید که با قیمت 999 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 1149 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

نسخه آنلاک آیفون ایکس

اپل در وب سایت رسمی خودش اعلام کرده که کاربران در صورت خرید نسخه آنلاک آیفون X از وب سایت رسمی اپل، این محصول را حداکثر تا 5 روز کاری در داخل آمریکا تحویل خواهند گرفت.

گفتنی است؛ آیفون 10 در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017 که در سالن استیو جابز برگزار شد، توسط اپل رونمایی شد. فروش این تلفن هوشمند در ماه نوامبر به صورت عمومی شروع شد. با این حال از آن زمان تاکنون اپل امکان خرید آیفون 10 بدون نیاز به حضور سیم کارت اپراتوری خاص را در آمریکا ارائه نداده بود.

آیفون ایکس گران ترین تلفن هوشمند تولید شده توسط اپل است که مجهز به نمایشگر OLED، رم به میزان 3 گیگابایت و پردازنده A11 Bionic بوده و از قابلیت احراز هویت بیومتریک اپل با عنوان فیس آیدی بهره می‌برد. اپل در تولید این تلفن هوشمند دکمه هوم را حذف کرده و به جای آن یک رابط کاربری نسبتا جدید از iOS را برای سازگاری بیشتر با آن توسعه داده است.

https://wccftech.com/iphone-x-sim-free-in-us/

ارسال نظر