آیفون های سال 2019 احتمالا به دلیل استفاده از حسگرهای پیشرفته تر TrueDepth با باتری بزرگتری عرضه شود

رسانه کلیک - مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل می‌گوید با توجه با ارتقای سنسورهای مربوط به سیستم ترودپت (TrueDepth) دوربین در نسل بعدی گوشی های این شرکت، باتری آیفون سال 2019 اپل به احتمال قوی بزرگتر از باتری مدل های فعلی باشد.

آیفون های سال 2019 احتمالا به دلیل استفاده از حسگرهای پیشرفته تر TrueDepth با باتری بزرگتری عرضه شود

اکنون سوال این است که آیا اپل تکنولوژی لازم برای تولید باتری هایی با ظرفیت بیشتر را دارد؟ مینگ چی کو در تحلیل اخیر خود به این موضوع پرداخته است.

طبق نظر مینگ چی کو، در صورتی که اپل بخواهد در مدل 2018 آیفون برای حسگرهای سه بعدی از دوربین ترودپت استفاده کند، به ناچار باید از باتری های بزرگتری نیز استفاده کند. از سال 2019 به بعد، حتی احتمال آن نیز وجود دارد که اپل سیستم حسگر سه بعدی و بخش های مربوط به واقعیت افزوده را نیز ارتقا دهد و به این ترتیب با افزایش مصرف باتری، طبیعتاً سایز و ظرفیت باتری آیفون سال 2019 نیز باید بیشتر شود.

مینگ چی کو معتقد است که فناوری های کلیدی اپل از جمله فرآیند تولید نیمه رساناها، SIP و SLP فضای کافی برای استفاده از باتری های بزرگتر را ایجاد کرده است و اپل در سال 2019 و 2020 نیز از همین تکنولوژی ها بهره خواهد گرفت و ظرفیت باتری خود را تا حد ممکن افزایش خواهد داد.

کو در این تحلیل همچنین تاکید کرد که تکنولوژی ترودپت در یکی از سه مدل سال آتی توسعه داده خواهد شد و در بین پرچمداران سال بعد ما آیفون ایکس جدید را که احتمالاً ایکس پلاس نامیده می شود با تکنولوژی ترودپت پیشرفته تر خواهیم دید.

وی همچنین اضافه کرد که باتری نسل بعدی آیفون ایکس احتمالاً L شکل و تک سلولی خواهد بود و افزایش 10 درصدی ظرفیت آن نسبت به باتری دو سلولی فعلی آیفون ایکس طبیعتاً عمر باتری آن را بالا می برد.

پیش بینی می شود؛ اپل پرچمدار بعدی خود را اواخر شهریور سال آتی و در زمان همیشگی آن عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر