تصاویر لو رفته از صفحه هشدار iOS 11

در آخرین خبرها و تصاویر لو رفته از اسکرین شات های صفحه هشدار iOS 11 شاهد تغییرات ویژه ای هستیم که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشته است.

تصاویر لو رفته از صفحه هشدار iOS 11

به گزارش کلیک ، با رسیدن خبر های دور و نزدیک از رونمایی آیفون ۸ ، به روز رسانی جدید سیستم عامل این گوشی هوشمند نیز بدون شک همراه با پرچم دارش عرضه خواهد شد. به روز رسانی نرم افزاری بعدی آیفون؛ iOS 11 است و در این به روز رسانی براساس تصاویر لو رفته، تغییراتی در صفحه هشدار و iMessages به وجود آمده است.

تصاویر لو رفته از صفحه هشدار iOS 11

خبر ها از این موضوع خبر می دهد به روز رسانی نرم افزاری بعدی آیفون در تابستان ارائه می شود. براساس اظهارات سخنگوی اپل در سال ۲۰۱۷ و به افتخار دهمین سال رونمایی از آیفون، گوشی های هوشمند و آیپد هایی در تنوع بسیار خوب عرضه خواهد شد. در اسکرین شات های لو رفته از صفحه هشدار آیفون در به روز رسانی iOS 11 شاهد این موضوع هستیم که در این قسمت پیغام های مربوط به iMessages هم نمایش داده می شود. به این صورت که اگر دوستی عکسی در iMessages برای شما ارسال کند شما می توانید در صفحه هشدار عکس دوست خود را مشاهده کنید.

تصاویر لو رفته از صفحه هشدار iOS 11

واکنش کاربران آیفون به این خبر لو رفته چندان مثبت نبوده است چون در به روزرسانی قبلی نیز مشکلات بسیار زیادی گریبان گیر کاربران بوده. اپل در تصویری که به صورت رسمی در وب سایت خود منتشر کرده است از در اختیار بودن بسیاری از قابلیت ها برای کاربران خبر داده است.

شاید نباید ‌به واکنش های منفی قبل از رونمایی از به روز رسانی ها توجهی کرد، قبل از این که قابلیت استوری در اینستاگرام اضافه شود، در بسیاری از خبر های لو رفته به این نکته اشاره شده بود و برخی از بازخورد ها بسیار منفی بود ولی امروز می بینیم که این قابلیت مورد علاقه و استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد.

تصاویر لو رفته از صفحه هشدار iOS 11

iOS 10 در سال گذشته در ماه سپتامبر رونمایی شد و شامل تغییراتی در پیغام ها، نقشه، اپل موزیک می شد. در iOS 10.3 به روز رسانی بعدی نرم افزاری، قابلیت Find my AirPods نیز به این به روز رسانی اضافه شده بود و هم چنین سیری، دستیار اپل نیز دارای قابلیت های به روزشده ای بود. یکی دیگر از قابلیت های این به روز رسانی، انیمیشن های متفاوتی بود که حین باز و بسته شدن اپلیکیشن ها کاربران می‌توانستند از آن ها استفاده کنند. قابلیت لمس سه بعدی نیز یکی از معروف ترین قابلیت های اضافه شده در به روزرسانی اپل بود که توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

ارسال نظر