مشخصات گوشی پرچمدار LG Velvet قبل از رونمایی منتشر شد

رسانه کلیک - شرکت ال جی قرار نیست گوشی پرچمدار جدید خود یعنی LG Velvet را رونمایی کند اما آن‌ها مشخصات کامل این دستگاه را رونمایی کردند. این گوشی میان رده بالایی با قابلیت 5G و طراحی swish است.

مشخصات گوشی پرچمدار LG Velvet قبل از رونمایی منتشر شد

اطلاعات منتشر شده توسط ال جی دقیقا همان مشخصاتی است که پیش‌تر انتظارش را داشتیم.

این گوشی دارای صفحه نمایش منحنی 6.8 اینچی OLED با نسبت 20.5:9، حداکثر 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه microSD خواهد بود. همچنین از یک درگاه USB Type-C نیز پشتیبانی می‌کند.

ال جی بیشتر طرفدار ویژگی های متنوع و جدید در گوشی است اما در این گوشی سعی کرده تا از این کار جلوگیری کند. در این گوشی از یک دوربین 48 مگاپیکسلی و یک دوربین واید 8 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. در قسمت جلوی گوشی نیز از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی استفاده شده است.

در گوشی پرچمدار ال جی از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و یک جک هدفون به همراه بلندگوهای استریو استفاده شده که ال جی در این خصوص می‌گوید از سیستم هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی و کنترل میزان صدا استفاده شده است.

گوشی LG Velvet به پای گوشی‌هایی همچون Galaxy S20 یا iPhone 11 Pro نمی‌رسد اما یک طراحی فانتزی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

ارسال نظر