بازی Marvel Powers United VR معرفی شد

رسانه کلیک - بازی Marvel Powers United VR در جریان رویداد بزرگ Disney’s D23 توسط استودیوی سانزارو گیمز به صورت رسمی برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت معرفی شد.

بازی Marvel Powers United VR معرفی شد

هالک محبوب و سایر قهرمانان مشهور هالیوودی (باکس آفیس) به کمک بازی Marvel Powers United VR پا به دنیای واقعیت مجازی می گذارند. این عنوان ویدیویی با انتشار تریلری در طی رویداد و نمایشگاه Disney's D23 که در روز شنبه همین هفته برگزار گردید، معرفی شد. در این بازی، بازیکنان به کمک هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در نقش قهرمانان محبوب سینما ظاهر شده و بسیاری از موارد و دنیای بازی را نابود خواهند کرد.

در این بازی بازیکنان از میان ۱۲ شخصیت Marvel یکی را بر اساس سلیقه خود انتخاب کرده و وارد نبرهای تن به تن و از راه دور می شوند. بیشتر شخصیت های بازی از روی قهرمانان هالیوودی و کامیک ها الهام گرفته شده تا به محبوبیت بازی افزوده شود. به علاوه بازی از حالت چند نفره نیز پشتیبانی می کند.

بازی Marvel Powers United VR هم اکنون توسط استودیوی بازی ساز سانزارو گیمز (Sanzaru Games) در حال توسعه است. از عناوین ویدیویی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift این استودیو می توان به بازی های VR Sports Challenge و Ripcoil اشاره کرد که بازخورد نسبتا خوبی از منتقدان معتبر و بازی بازان دریافت نمود.

Marvel Powers United VR

تا به امروز، دو شرکت فیس بوک و آکیولس مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار را برای ساخت و توسعه عناوین ویدیویی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت اختصاص داده اند. این دو شرکت هم اکنون در تلاش هستند که با سرمایه گذاری کلان در استودیوی های بازی سازان حرفه ای و ساخت و عرضه بازی های هیجان انگیز و محبوب برای این هدست VR، مخاطب بیشتری نسبت به سایر رقبا بدست آورند و فروش هدست های خود را دو چندان کنند.

حال با توجه به رونمایی از عنوان ویدیویی Marvel Powers United VR، شرکت آکیولس یک شریک بسیار محبوب و قدرتمندی پیدا کرده که می تواند این عنوان انحصاری و قدرت بی کران هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت را به رخ رقیبان بکشد. همچنین در ماه های اخیر، شرکت فیس بوک برای پیروزی در تکنولوژی واقعیت مجازی تخفیف وسوسه انگیز و زیادی بر روی هدست های Oculus Rift اعمال کرده تا همچنان در رقابت با سایر رقبا پیروز باقی بماند. به نظر می رسد آن چیزی که بیشتر برای شرکت آکیولس حائر اهمیت است، انتشار بازی های انحصاری بر روی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift است چرا که این شرکت با همکاری بتسدا، در مراسم E3 امسال از نسخه VR عناوین ویدیویی DOOM، فالوت و The Elder Scrolls رونمایی کرد.

در حال حاضر توسعه دهندگان بازی Marvel Powers United VR، تاریخ انتشار دقیق بازی را مشخص نکردند ولی آن طور که پیداست، گویا این عنوان مورد انتظار در سال آینده میلادی (۲۰۱۸) به صورت انحصاری بر روی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت عرضه خواهد شد. کنترل قهرمانان محبوب سینما از جمله هالک در دنیای واقعیت مجازی چقدر برای شما هیجان انگیز است؟

ارسال نظر