گوشی MX5 Pro mini میزو با سیستم عامل اوبونتو در MWC معرفی می‌شود

ظاهرا گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اوبونتویی (Ubuntu) که کمپانی میزو قصد دارد در رویداد MWC 2016 از آن رونمایی کند همان گوشی MX5 Pro mini خواهد بود.

گوشی MX5 Pro mini میزو با سیستم عامل اوبونتو در MWC معرفی می‌شود

دیروز کمپانی میزو تیزری تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن به طور مستقیم به دو واژه MWX 2016 و Ubuntu اشاره شده است. از اینرو کاملا مشخص است که میزو در کنگره جهانی موبایل یا همان رویداد MWC 2016 از یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو رونمایی می‌کند. در سمت مقابل امروز گفته شد که این گوشی اوبونتویی نسخه‌ای مجزا از گوشی MX5 Pro خواهد بود!

چند ماه پیش مطلع شدیم که میزو در حال تلاش به منظور طراحی و عرضه نسخه مینی گوشی MX5 Pro است. در یک بازه زمان مشخص چندین و چند خبر در این رابطه منتشر شد و سپس از شدت این شایعات کاسته شد. حال پیش بینی بدین صورت است که گوشی هوشمند اوبونتویی میزو احتمالا همان گوشی MX5 Pro mini خواهد بود. در واقع میزو در جریان نمایشگاه MWC 2016 از گوشی هوشمند MX5 Pro mini مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو رونمایی می‌کند. در این بین این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی نسخه اندرویدی این محصول هم باشیم.

1

به گزارش کلیک، احتمالا گوشی هوشمند MX5 Pro mini میزو از صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 190 پیکسل بهره‌مند می‌شود. پنل نمایشگر این محصول از نوع Super AMOLED خواهد بود و دستگاه احتمالا به سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی Helio X20 مدیاتک مجهز می‌شود. رم آن احتمالا 3 یا 4 گیگابایتی بوده و سنسور دوربین اصلی آن 21 مگاپیکسلی است. همچنین این احتمال وجود دارد که این محصول از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شود.

با وجود تمامی این تفاسیر باید در نظر داشته باشید که صحت هیچ یک از اطلاعات فوق مرتبط با گوشی MX5 Pro mini به طور رسمی از سوی میزو به تایید نرسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید با برگزاری رسمی نمایشگاه MWC 2016 صبور باشیم. به نظر شما آیا میزو در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 از نسخه اوبونتویی گوشی هوشمند MX5 Pro mini رونمایی خواهد کرد؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر