گوشی Meizu Pro 6 به فلش دایره‌ای و متشکل از ۱۰ چراغ LED مجهز می‌شود

بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا کمپانی میزو قصد دارد که برای دوربین اصلی گوشی هوشمند Pro 6 خود از ۱۰ چراغ فلش LED استفاده کند که به شکل یک دایره در بخش زیرین لنز دوربین دستگاه تعبیه می‌شوند.

گوشی Meizu Pro 6 به فلش دایره‌ای و متشکل از ۱۰ چراغ LED مجهز می‌شود

کمپانی چینی میزو در سال ۲۰۱۵ پیشرفت چشمگیری داشت. میزان فروش گوشی‌های هوشمند میزو در سال ۲۰۱۴ چیزی در حدود ۴٫۴ نسخه بود، اما در سال ۲۰۱۵ میلادی این آمار از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد و به شکل محسوسی پیشرفت‌های میزو در صنعت موبایل را به تصویر کشید. یکی از دلایل اصلی که محصولات میزو به شکل جالب توجهی از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرند مربوط به قیمت مقرون به صرفه آن‌هاست. میزو همواره سعی دارد تا محصولات هوشمند خود را با بهترین کیفیت ممکن و مقرون به صرفه‌ترین قیمت روانه بازار کند و این امر به یکی از عوامل اصلی کسب موفقیت‌های این برند چینی تبدیل شده است.

یکی از محصولاتی که کمپانی میزو به زودی قصد رونمایی از آن را دارد، گوشی هوشمند Meizu Pro 6 است. تا کنون شایعات بسیار زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده و کمپانی میزو هم به طور رسمی تایید کرده که در روز سیزدهم ماه جاری یعنی چیزی در حدود ۳ روز دیگر به طور رسمی این گوشی هوشمند را معرفی می‌کند. هم اکنون تقریبا تمامی مشخصات فنی این گوشی فاش شده‌اند و در انتهای مقاله مروری بر این مشخصات خواهیم داشت. اما بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا کمپانی میزو قصد دارد که دوربین اصلی گوشی هوشمند Pro 6 را به فلشی دایره‌ای شکل و متشکل از ۱۰ چراغ LED مجهز سازد.

به گزارش کلیک، احتمالا فلش دایره‌ای و متشکل از ۱۰ چراغ LED گوشی PRO 6 میزو دقیقا در زیر لنز دوربین اصلی دستگاه تعبیه می‌شود. ظاهرا میزو قصد دارد که سبک جدیدی از طراحی چراغ فلش LED برای دوربین گوشی‌های هوشمند را رونمایی کند. چندی پیش تصویری از پنل پشتی گوشی هوشمند Pro 6 میزو منتشر شده که در آن بخشی دایره‌ای شکل درست در زیر لنز دوربین اصلی دستگاه مشاهده می‌شد. منابع داخلی شرکت میزو تایید کرده بودند که این عکس مربوط به پنل پشتی گوشی میزو Pro 6 است، بنابراین این احتمال وجود دارد که آن بخش دایره‌ای شکل در واقع محل تعبیه چراغ فلش گوشی Pro 6 باشد که متشکل از ۱۰ نور LED است. با این وجود در تصویر منتشر شده، نمی‌توان هیچ چراغ فلش LED را در اطراف بخش دایره‌ای مد نظر مشاهده کرد. اما چنانچه با دقت بیشتری به عکس ارسالی نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که احتمالا محیط بخش دایره‌ای مد نظر با استفاده از نرم افزارهای خاصی ادیت شده و به رنگ سفید تغییر داده شده است. شاید میزو قصد داشته که در این تصویر چراغ فلش دایره‌ای و متشکل از ۱۰ نور LED گوشی Pro 6 خود را به طور دقیق مشخص نکند! تصویری که در رابطه با آن صحبت می‌کنیم را در بخش زیر نیز مشاهده می‌کنید.

۱

حال بیایید نگاهی به سایر خصوصیات و ویژگی‌های فنی و احتمالی گوشی هوشمند Meizu Pro 6 داشته باشیم. این گوشی هوشمند احتمالا از صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی و نوع AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه ۶۴ بیتی Helio X25 مدیاتک بوده و دستگاه به دکمه فیزیکی mButton مجهز می‌شود که درست در بخش زیرین نمایشگر آن نصب شده و نقش اسکنر اثر انگشت دستگاه را نیز ایفاء می‌کند. انتظار داریم که این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بهره‌مند شود و در کنار آن رابط کاربری اختصاصی میزو با نام Flyme UI نیز راه‌اندازی می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، میزو به طور رسمی اعلام کرده که این گوشی هوشمند یا فبلت در روز سیزدهم ماه جاری رونمایی خواهد شد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر