مجموعه تصاویر حقیقی و جدید گوشی Meizu PRO 6 منتشر شدند

مجموعه تصاویر جدید و حقیقی گوشی هوشمند PRO 6 کمپانی میزو ساعاتی پیش منتشر شدند. در این تصاویر، این گوشی هوشمند از زوایای مختلف قابل مشاهده است.

مجموعه تصاویر حقیقی و جدید گوشی Meizu PRO 6 منتشر شدند

کمپانی میزو از جمله شرکت‌های چینی تولید کننده گوشی است که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته و دلیل اصلی این پیشرفت‌ها هم عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه محسوب می‌شود. میزو در سال ۲۰۱۴ میلادی ۴٫۴ میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمند برند خود را به فروش رسانده بود، اما این آمار فروش در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۲۰ میلیون نسخه افزایش یافت. این موضوع سبب شد که میزو به یکی از پررشدترین شرکت‌های فعال در صنعت موبایل تبدیل شود.

کمپانی میزو در ماه آوریل دو رویداد اختصاصی و مجزا را برگزار می‌کند و پیش بینی شده که در یکی از این دو رویداد رسما شاهد رونمایی از گوشی هوشمند Meizu Pro 5 باشیم. همچنین گوشی هوشمند M3 Note هم از دیگر محصولاتی است که انتظار رونمایی از آن را داریم. در این بین برخی از افراد عقیده دارند که کمپانی میزو در جریان کنفرانس‌های پیش رو از گوشی هوشمند MX6 رونمایی می‌کند و خبری از معرفی گوشی PRO 6 نخواهد بود، اما با توجه به تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از این محصول به نظر می‌رسد که به زودی و در آینده بسیار نزدیک شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش جدیدترین تصاویر حقیقی گوشی هوشمند Meizu PRO 6 فاش شدند. در این تصاویر، این گوشی هوشمند تحت زوایای مختلفی نمایش داده شده و در لبه زیرین آن سوکت ۳٫۵ میلیمتری اتصال هندزفری، سوکت اتصال شارژر و خروجی‌های اسپیکر دستگاه قابل مشاهده است. اسکنر اثر انگشت این گوشی هم در بخش زیرین صفحه نمایش آن تعبیه شده و دکمه افزایش و کاهش صدا یا اصطلاحا Volume و شاتر دستگاه نیز در لبه سمت راست آن قرار دارند. پنل پشتی این محصول هم لنز دوربین اصلی و مجموعه چراغ فلش LED و لیزر فوکوس اتوماتیک دستگاه را در بر می‌گیرد. تمامی این تصاویر جدید منتشر شده را می‌توانید از گالری زیر مشاهده کنید.









همانطور که اشاره کردیم با توجه به این تصاویر، انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از گوشی هوشمند PRO 6 میزو باشیم. پیش از این چندین باز مشخصات فنی این محصول در سایت‌هایی همچون AnTuTu، GFXBench و ... منتشر شدند. بنا به گزارشات به دست آمده احتمالا فبلت میزو PRO 6 از صفحه نمایشی ۵٫۷ الی ۶ اینچی و از نوع AMOLED مجهز می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر این محصول بدون تردید فول اچ دی خواهد بود و این موضوع از سوی خود شرکت میزو به تایید شده است. رم آن ۴ گیگابایتی یا ۶ گیگابایتی بوده و تراشه Helio X25 مدیاتک در این محصول به کار گرفته می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود و احتمالا باتری آن ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر