تصاویر جدیدی از گوشی PRO 6 میزو منتشر شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار مجموعه تصاویر جدید از گوشی هوشمند پرو ۶ میزو (Meizu PRO 6) بودیم. این موضوع در حالیست که انتظار داریم تا معرفی رسمی این محصول زمان زیادی باقی مانده باشد.

تصاویر جدیدی از گوشی PRO 6 میزو منتشر شد

گوشی هوشمند پرو ۶، پرچمدار بعدی کمپانی میزو خواهد بود که انتظار داریم در بهترین شرایط ممکن طی سه ماه سوم سال ۲۰۱۶ معرفی شود. اما این وجود چند وقتی است که شایعات و اخبار زیادی در رابطه با این گوشی منتشر می‌شود و امروز نیز شاهد فاش سازی برخی از تصاویر جدید مرتبط با این محصول بودیم! این موضوعات می‌توانند دلیلی مبنی بر احتمال معرفی زود هنگام این گوشی محسوب شوند، چرا که همواره سیر اخبار و شایعات مرتبط با محصولات هوشمند در شرایطی زیاد می‌شود که به زمان رونمایی رسمی از آن‌ها نزدیک شویم.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند پرو ۶ میزو از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ دی (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) و حساس به فشار بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول هم احتمالا تراشه ۶۴ بیتی Helio X25 مدیاتک بوده که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. شایان ذکر است که این سیستم روی چیپ بعد از ظهر دیروز به طور رسمی از سوی مدیاتک معرفی شد.

اما طبق تصاویر جدیدی که از گوشی هوشمند پرو ۶ منتشر شده، به نظر می‌رسد که از نظر سبک طراحی این گوشی تفاوت‌های چندانی با گوشی PRO 5 نداشته باشد. با این وجود تفاوت‌های ظریفی مابین ظاهر این دو گوشی قابل مشاهده است. به عنوان مثال محل قرارگیری آنتن دستگاه در نسخه جدید این محصول نسبت به گوشی PRO 5 متفاوت است. همانطور که در گالری ضمیمه شده مشاهده می‌کنید در یکی از این تصاویر پنل پشتی گوشی تقریبا به طور کامل نمایش داده شده است. در دو تصویر دیگر هم بخش زیرین پنل جلویی دستگاه دیده می‌شود و اسکنر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش گوشی قابل مشاهده است.





طبق گزارشات غیر رسمی که پیش از این در رابطه با گوشی هوشمند پرو ۶ میزو منتشر شده، انتظار داریم که این محصول به صفحه نمایشی ۵٫۷ الی ۶ اینچی و از نوع AMOLED مجهز شود. وضوح تصویر نمایشگر این محصول بدون تردید فول اچ دی خواهد بود و این موضوع از سوی خود شرکت میزو به تایید رسیده است. احتمالا رم آن ۴ گیگابایتی خواهد بود، اگرچه صحبت‌هایی در رابطه با احتمال بهره‌مندی این گوشی از رم ۶ گیگابایتی نیز به میان آمده است. گوشی هوشمند یا فبلت پرو ۶ میزو از تراشه Helio X25 مدیاتک بهره‌مند می‌گردد و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما بدون تردید در آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در رابطه با آن خواهیم بود. شایان ذکر است که احتمالا گوشی هوشمند پرو ۶ میزو از یک باتری با توان بیشتر از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره‌مند می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر