داستان هیجان انگیز در متال گیر جدید

درحالی که تاریخ انتشار دقیق رسمی Metal Gear Survive مشخص نشده است اما گفت وگوها و خبرهای زیادی پیرامون سبک بازی و سازندگان آن منتشر شده است.

داستان هیجان انگیز در متال گیر جدید

به گزارش کلیک، سال ۲۰۱۶ بود که کمپانی تولید بازی های رایانه ای کونامی از Metal Gear Survive رونمایی کرد، این عنوان نسبت به بازی‌های اصلی سری تفاوت دارد و به‌عنوان اسپین‌آف (مشتق شده از بازی دیگر) به حساب می آمد و محوریت بازی بیشتر برروی بقا خواهد بود، اما به‌تازگی اعلام شده که برخی از سازندگان نسخه‌ی Phantom Pain در توسعه‌ی آن دست دارند.

با این حال خبرها حاکی از آن است که نمایش جدید این بازی در توکیوگیم‌شو خواهد بود، در همین راستا اطلاعاتی از توسعه‌ی بازی به‌اشتراک گذاشته شده و بزرگ‌ترین خبر، این است که برخی از اعضای تیم سازنده‌ی Phantom Pain برروی Metal Gear Survive کار می‌کنند، با وجود اینکه این دو نسخه با هم متفاوت هستند.

داستان Metal Gear Survive جذاب و هیجان انگیز است، این بازی شما را در فضایی متفاوت از Phantom Pain قرار می‌دهد؛ زمانی که حفره‌ای در آسمان ایجاد شده و مادر بیس و سربازانش را به سمت خود کشیده است. این حفره، شما را به بیابانی می‌برد که تحت کنترل هیولاهاست و آن زمان است که باید برای بقای خود و نابودی هیولاها تلاش کنید.

تاریخ انتشار دقیق رسمی Metal Gear Survive معلوم نیست، اما طبق صحبت‌های گذشته، در سال ۲۰۱۷ برروی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

باید دید کونامی می تواند این سری از بازی را پرمخاطب سازد و نظر مخاطب گیمرها را جلب کند یا نه؟!

ارسال نظر