حل مشکل باتری سرفیس مایکروسافت توسط یک درایور جدید

مایکروسافت اعلام کرده آپدیت جدید درایور دستگاه‌های سری  Surface  توانسته مشکلات باطری را حل کند.

حل مشکل باتری سرفیس مایکروسافت توسط یک درایور جدید

به گزارش کلیک، سری تبلت های Microsoft Surface فرازوفرودهای زیادی را خصوصاً از زمان رونمایی Surface Pro3 به خود دیده است. این دستگاه‌ها که از سیستم عامل ویندور ۱۰ نیز بهره می‌برند به علت وجود مشکلات درایور و عدم تطابق سخت افزار با آن باعث دلسردی کاربران از این سری شده است.
مایکروسافت در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ آپدیت جدیدی را جهت رفع مشکل دستگاه‌های Surface Pro 4،Surface Book و Surface 3 ارائه کرده است اگرچه این اولین بار نیست که مایکروسافت درایور و آپدیت جدیدی برای این سری از دستگاه‌های خود ارائه نموده است.

اوضاع زمانی بدتر شد که در سال ۲۰۱۵ مایکروسافت به علت وجود همین مشکلات مجبور به عذرخواهی از کاربران خود شد ، از آن زمان تاکنون نسخه‌های متعددی جهت روان‌سازی این سری از دستگاه‌ها بخصوص رفع مشکل باطری آنها از سوی مایکروسافت ارائه شده که تا حد زیادی از میزان آنها کاسته است.

امروزه نسخه‌های جدید درایورها با اینکه به روند اجرای برنامه‌ها کمک شایانی می‌کنند اما هنوز در حل مشکل باتری سری دستگاه‌های SURFACE ناتوان مانده‌اند.

در ابتدا درایورهایی برای مشکل مودم دستگاه‌های Surface 3 LTE و Surface pro 4 ارائه شد و پس از آن نسخه‌های دیگری جهت بهبود طول عمر باطری و ثبات ولتاژ آن، همسان سازی قلم دیجیتال با صفحه نمایش و همچنین بهینه سازی روشنایی صفحه عرضه شدند، و در آخر آپدیت جدیدی برای Surface book ارائه شد که علاوه بر تمامی ویژگی‌های گفته‌شده بهینه سازی حافظه اطلاعاتی دستگاه را نیز در دستور کار داشت.

برای این کار تنها کافیست به تنظیمات دستگاه خود رفته و در قسمت Update&Security بر روی گزینه Check for updates کلیک نمایید تا از آخرین نسخه درایور خود بهره ببرید، همچنین می‌توان عملیات به‌روزرسانی را به‌صورت دستی برای این سری از دستگاه‌ها (Surface) انجام داد.

ارسال نظر