رازهای بازی Mortal combat پس از ده ها سال برملا شد

مورتال کامبت (Mortal Combat) یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی است که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شد.

رازهای بازی Mortal combat پس از ده ها سال برملا شد

به گزارش کلیک، این بازی توانست در مدت کوتاه عرضه خود در فروشگاه گوگل پلی امتیاز بی نظیر ۴٫۷ را کسب کند که همین کافیست تا بدانید که با یک شاهکار به تمام معنا طرف هستید و بس!
هنوز هم این بازی به خاطر رازهایی که دارد مرموز و جالب بنظر می رسد. سال گذشته، منوی مخفی این مجموعه برای چند مرحله اول بازی"مورتال کامبت"کشف شد. این هفته لیست این منوها بصورت آنلاین در یوتیوب منتشر شده است.

به گزارش کلیک، برای اینکه بتوان قفل منو را بازکرد، بازیکن باید دنباله ای طولانی از دکمه ها را شمرده که شامل جهش هایی مکرر به عقب و جلو، بین دکمه های مانع است. (موجود در لینک cutting room floor) رمزها باید به سرعت و با دقت وارد شوند، و همین باعث میشود تا کسی نتواند به صورت تصادفی، منوها را تحریک نماید. در ویدئوی منبع مراحل MK ، مراحل دو قسمتی قبل از نمایش منو، نمایش داده می شوند.
منو ها، که در نسخه های ۱،۲ و ۳، و مورتال کامبت ۳ سری نامحدود نمایش داده می شود، با عنوان منوهای EJB نام گذاری شدند که اعطای نشان شوالیه ای از سوئد سازنده بازی، اد بون، می باشد. از این منوها می توان برای ورود به مرحله مسابقه تشخیص کابینه بازی ویدئویی خانگی استفاده کرد، و بصورت دستی گروه رهبران را تغییر داد و آخر قصه هر کاراکتر را مشاهده کرد. منوی مرحله ۳ نامحدود این بازی شامل آپشن هایی برای بازکردن شخصیت های قفل بازی، نمایش آمار مرگ و میرهای بازی، و رمز قفل "گالاگا"می باشد. (برای امتیاز ۹:۳۰ نشان داده می شود.)

این حقه ها مرا دلتنگ بازی های قدیمی می کند. بازی های اسمَش تی وی، حملات NFL،NBA Jam، و cruis آمریکایی، رمزها و سوپرایزها را از دوره ای گرفته اند که گروه های توسعه و قوانین کمتری وجود داشته اند.

منبع: theverge

ارسال نظر