اطلاعات لو رفته از موتورولا Moto M

اطلاعاتی از موتورولا Moto M درز کرده است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند دارای حافظه رم ۴GB و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است.

اطلاعات لو رفته از موتورولا Moto M

به گزارش کلیک، Moto M گوشی هوشمند موتورولا، که چندی پیش اطلاعاتی راجع به باتری این گوشی هوشمند درز کرده بود، یک دستگاه میان رده خوب با ظرفیت باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری است. باتری Moto M از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و می توان این گوشی هوشمند را در رده گوشی های هوشمند خوب دانست. مشکل باتری، مشکلی است که این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ با آن دسته و پنجه نرم می کنند اما باتری فوق قدرتمند Moto M نشان می دهد که این گوشی هوشمند با نمونه های مشابه متفاوت است.

اطلاعات لو رفته از موتورولا Moto M

پس از اطلاعاتی که راجع به باتری این گوشی هوشمند درز کرد حالا شاهد اطلاعات لو رفته ای در رابطه با حافظه و پردازنده Moto M هستیم. به احتمال زیاد Moto M از حافظه ۴GB رم برخوردار است و هم چنین دوربین پشت Moto M نیز دارای کیفیتی معادل ۱۶ مگا پیکسل می باشد.

پردازنده Moto M براساس اطلاعات درز کرده، پردازنده octa-core MediaTek Helio P15 خواهد بود. تمام این اطلاعات در صورت صحت داشتن، می تواند یک دستگاه بسیار قدرتمند را تشکیل دهد که از تراشه ای قدرتمند بهره برده است. ورژن چینی Moto M با صفحه نمایش ۱۰۸۰P و حافظه ۳۲GB عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با عرضه این گوشی هوشمند در آمریکا ارائه نشده است.

در بررسی تصاویر لو رفته Moto M می توان به این نتیجه رسید که ظاهر این گوشی هوشمند زیبا است و علاوه بر سخت افزار قدرتمند، دارای ظاهری زیبا نیز است. تصاویری که از Moto M درز کرده است Moto M را در رنگ طلایی نشان داده است ولی به احتمال زیاد این گوشی هوشمند در رنگ های دیگری نیز عرضه خواهد شد.

تصاویری نیز از جعبه Moto M لورفته است که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2 است. گوشی های هوشمند LeEco Le Pro 3 و Xiaomi Mi 5s با پردازنده Snapdragon 821 processor را می توان از رقبای اصلی Moto M دانست.

ارسال نظر