سیستم مورد نیاز Need for Speed اعلام شد

همان طور که اطلاع دارید، در نمایشگاه E3 سال گذشته میلادی کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی از نسخه بعدی فرانچایز نید فور اسپید رونمایی کرد. در زمان رونمایی از این بازی ویدیویی، بسیاری از گیمرها مشتاق عرضه این عنوان بودند و برای عرضه آن، روز شماری می کردند.این بازی ابتدا برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد و نتوانست تمامی انتظارات را برآورده کند. هفته گذشته تاریخ انتشار رسمی نسخه رایانه های شخصی بازی Need for Speed مشخص شد و به تازگی استودیوی گاست گیمز سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی و همچنین لیست کنترلرهایی که توسط بازی نید فور اسپید پشتیبانی می شوند را، اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز Need for Speed اعلام شد

در زمان رونمایی از این بازی ویدیویی، بسیاری از گیمرها مشتاق عرضه این عنوان بودند و برای عرضه آن، روز شماری می کردند.این بازی ابتدا برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد و نتوانست تمامی انتظارات را برآورده کند. هفته گذشته تاریخ انتشار رسمی نسخه رایانه های شخصی بازی Need for Speed مشخص شد و به تازگی استودیوی گاست گیمز سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی و همچنین لیست کنترلرهایی که توسط بازی نید فور اسپید پشتیبانی می شوند را، اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی گاست گیمز مدتی پیش سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی نید فور اسپید را مشخص کرد که علاقه مندان سیستم هایشان را برای اجرای این بازی آماده کنند. همچنین برخی از گیمرها و کاربران در بازی های ماشینی و مسابقه ای علاقه زیادی به استفاده از کنترلرهای فرمانی دارند که خوشبختانه این استودیو لیست کنترلرهایی که بازی نید فور اسپید از آن ها پشتیبانی می کند را اعلام کرده است.

اگر سیستم رایانه شخصی شما بسیار قدرتمند باشد، می توانید بازی Need for Speed را با رزولوشن 1080p و سرعت 60 فریم بر ثانیه بازی کنید و از کیفیت و تکچرهای زیبای آن لذت ببرید. حداقل رزولوشن و فریم ریت این بازی نیز، 720p و 30 فریم بر ثانیه اعلام شده که سیستم شما باید توان اجرای این بازی در رزولوشن 720p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را داشته باشد.

بر اساس ادعا سازندگان بازی، یکی از بحث ها و درخواست گیمرها در بازی نید فور اسپید، امکان تعویض دستی دنده خودروها بود که خوشبختانه استودیوی گاست گیمز این ویژگی را در نسخه رایانه های شخصی بازی Need for Speed قرار داده است. این ویژگی در قالب یک بروز رسانی برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار این بروز رسانی مشخص نشده است.

تا به امروز بروز رسانی های متعددی برای نسخه کنسولی بازی Need for Speed منتشر شده است که کمپانی سازنده این بازی در این خصوص اعلام کرد که بروز رسانی های پیشین نسخه های کنسولی (از جمله بروز رسانی Legends و Icons) به صورت رایگان در زمان انتشار بازی در اختیار خریداران و گیمرهای این بازی قرار خواهد گرفت. همچنین بروز رسانی جدیدی با نام Showcase پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار نسخه پی سی این بازی، منتشر خواهد شد.

بر اساس گفته ها و اطلاعات منتشر شده توسط استودیوی گاست گیمز، برای اجرای بازی نید فور اسپید بر روی رایانه شخصی با حداقل کیفیت ممکن، سیستم شخصی شما باید دارای ویندوز ۷ (و به بالا) شصت و چهار بیتی باشد. پردازنده اصلی سیستم شما باید حداقل توان تولید قدرت یک پردازنده Intel Core i3-4130 و پردازنده گرافیکی نیز باید توان تولید قدرت کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB و AMD Radeon HD 7850 2GB را داشته باشد. (حافظه داخلی پردازنده گرافیکی باید حداقل 2 گیگابایت باشد) همچنین میزان رم رایانه شخصی ۸ گیگابایت اعلام شده و سیستم شما باید از DirectX ورژن ۱۱ پشتیبانی کند. برای نصب و ذخیره این بازی، به 30 گیگابایت فضا احتیاج خواهید داشت.

در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی Need For Speed بر روی رایانه های شخصی را مشاهده کنید.

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی نید فور اسپید با رزولوشن 720p و سرعت 30 فریم بر ثانیه:

  • OS: 64-bit Windows 7 or later
  • Processor: Intel Core i3-4130 or equivalent with 4 hardware threads
  • Memory: 6 GB RAM
  • Graphics card: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB, or equivalent DX11 compatible GPU with 2GB of memory
  • Hard drive: 30 GB free space

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی نید فور اسپید با رزولوشن 1080p و سرعت 60 فریم بر ثانیه:

  • OS: 64-bit Windows 7 or later
  • Processor: Intel Core i5-4690 or equivalent with 4 hardware threads
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics card: NVIDIA GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290 4GB, or equivalent DX11 compatible GPU with 4GB of memory
  • Hard drive: 30 GB free space

کنترلرهای سازگار با بازی:

  • Logitech G27
  • Logitech G29
  • Logitech G920
  • Thrustmaster TX
  • Thrustmaster T150
  • Thrustmaster T300
  • Thrustmaster T500
  • Fanatec CSR

بازی Need for Speed در تاریخ 5 نوامبر سال میلادی 2015 برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) منتشر گردید. گویا انتظارات ما از این بازی مسابقه ای و اتومبیلرانی بسیار بالا بود و در نسخه کنسولی این بازی شاهد عملکرد ضعیف آن بودیم. البته برخی از گیمرها و منتقدان ادعا می کنند که استودیوی Ghost Games به خوبی نمی تواند سری نید فور اسپید را توسعه بدهد و هر ساله از محبوبیت بازی کاسته می شود.

در پایان، پس از چند ماه تاخیر سرانجام بازی Need for Speed در تاریخ 15 مارس سال میلادی جاری برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد. همچنین کاربران عضو سرویس Origin Access می توانند پنج روز زودتر از دیگر کاربران یعنی در تاریخ 10 مارس این بازی را بر روی رایانه های شخصی خودشان بازی کنند.

دیدگاه شما در خصوص سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Need for Speed چیست؟ آیا سیستم های شما قادر به اجرای این بازی ماشینی/مسابقه ای هستند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر