کنترل خانه از راه دور با دستیار خانگی NEST

شرکت نست به تازگی ویژگی هایی ایجاد کرده که اکوسیستم خانه‌های هوشمند را کاراتر، فراگیرتر و حسی تر می‌کند.

کنترل خانه از راه دور با دستیار خانگی NEST

به گزارش کلیک، نست که دموکراتیک‌تر شده اکنون به ۱۰ نفر اجازه دسترسی به تنظیمات خانه‌های هوشمند را می‌دهد، از این رو دیگر اعضای خانواده مجبور نیستند از رمز عبور اشتراکی استفاده کنند. اعضای یک حساب کاربری خانوادگی نست می‌توانند دستورات خود را داشته باشند که سیستم تهویه مطبوع خانه چگونه خدمات ارائه کند.

طرح اعضای خانواده می‌تواند تمام اعلان‌های محافظ نست و کپی گزارش ماهانه را دریافت کند. آن‌ها همچنین می‌توانند تمام خانه را از طریق دوربین نست چک کنند.

بازسازی اکوسیستم نست، ویژگی دوم معرفی شده توسط کمپانی را تقویت می‌کند: دستیار راه دور خانه.

MTI2MTM5MTU2NTA5MjgwMjY2
درحالی که اکوسیستم دیگر خانه‌های هوشمند متکی بر یک دستگاه مدیریت در تلفن همراه هستند که تعیین کنند کسی در خانه هست یا خیر، سیستم حساب کاربری نست، روی حضور یا غیبت تلفن همراه هوشمند اعضای خانواده حساب می‌کند.
نست می‌گوید: "هنگامی‌که اعضای خانواده انتخاب کنند، دستیار راه دور خانه از داده‌های تلفن همراه اندروید یا IOS آن‌ها استفاده می‌کند. از این رو دستیار راه دور خانه در صورت غیبت تمام اعضا به حالت راه دور در خواهد آمد. و اگر فردی در خانه باشد و به دور از سنسورهای فعالیت قرار داشته باشد، این دستگاه گرما را کاهش نخواهد داد."

سنسورهای فعالیتی که نست اشاره کرد نیز از عناصر کلیدی دستیار راه دور خانه است. این سنسورها حرکات را چک می‌کنند که به سیستم کمک کنند آیا کسی در خانه حضور دارد یا خیر و دقت آن‌ها مبتنی بر یادگیری الگوریتم است.

نست افزود: "مدت زیادی است که قصد داشتیم دستیار راه دور خانه را ایجاد کنیم اما نکته مهم این است که می‌خواستیم این‌کار را به درستی انجام دهیم. با ترکیب داده‌های سنسورها، الگوریتم و تلفن‌های متعدد، فکر می‌کنم که موفق شده‌ایم."

نست تاکید کرد "محصول آنان قادر به ردیابی افراد نیست و دستیار راه دور خانه تنها تعیین می‌کند کسی در خانه حضور دارد یا خیر. ما اطلاعات شما را با رمزگذاری اتصالاتمان امن نگه می‌داریم و خود را به‌روز نگه می‌داریم."

محصولات شخص ثالث که گواهی کار با نست را دارند نیز به موارد تعیین شده توسط دستیار اره دور خانه احترام می‌گذارند. محصولات جدید نست اکنون در دسترس هستند و یک اپلیکیشن به‌روز تنها چیزی است که برای دسترسی به آن نیاز است.

منبع: techtimes

ارسال نظر