شمشیر دولبه کروم بوک قدرتمند و گران قیمت ایسوس

در میان انواع مختلف دستگاه های موجود در بازار تلفن های همراه، قطعا یکی از عجیب و غریب ترین آن ها کروم بوک است.

شمشیر دولبه کروم بوک قدرتمند و گران قیمت ایسوس

به گزارش کلیک، به تازگی اخباری به ما رسیده است که سامسونگ در حال کار بر روی نسل جدیدی از کروم بوک ها است. اما پس از این خبر، خبرهای دیگری مبنی از اقدامات ایسوس برای ساخت یک کروم بوک قدرتمند و عجیب رواج یافت.

این دستگاه جدید Chromebook C302CA نام خواهد داشت، و به نظر می رسد کروم بوک دیگری از ایسوس است که به لولای ۳۶۰ درجه مجهز می باشد و می توان همانند تبلت از آن استفاده کرد. با این حال، با وجود این که کروم بوک های مقرون به صرفه و با مشخصات مناسبی در بازار وجود دارد، معقول به نظر می رسد که ایسوس رویکردهای متفاوتی را برای ساخت Chromebook C302CA در نظر بگیرد.

در درون آخرین کروم بوک ایسوس، می توانیم انتظار یافتن یک پردازنده m3-6730 اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را داشته باشیم. هم چنین اخبار تایید نشده ای وجود دارد که ادعا می کنند ایسوس از پردازنده و حافظه SSD بر روی این کروم بوک استفاده نکرده است که به نظر بسیار عجیب است، اما این اخبار هنوز از طرف ایسوس رسما تایید نشده اند و می توان امیدوار بود که اگر ایسوس این کار را انجام داد، از تصمیم خود بازگردد و آن ها را عوض کند. C302CA هم چنین دارای یک صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است، و پتانسیل این وجود دارد که دارای یک قلم اختصاصی باشد. (شبیه به آن چه که در کروم بوک سامسونگ پرو دیدیم)

در حالی که این مشخصات قطعا خوب به نظر می رسند، احتمالا مشکل بزرگ این دستگاه قیمت آن خواهد بود. ایسوس، کروم بوک C302CA را ۸۷۰ دلار قیمت گذاری کرده است، و با وجود این که این دستگاه یکی از قدرتمندترین کروم بوک هایی است که تاکنون دیده ایم، اما باز هم قیمت آن زیاد است. با چنین قیمتی، کروم بوک C302CA در حال رقابت با لپ تاپ های رده بالای ویندوز است که به مراتب عملکردی بیشتر نسبت به آن دارند و مسلما اگر کاربران بخواهند از میان این دو یکی را انتخاب کنند، لپ تاپ گزینه آن ها خواهد بود. اگر این قیمت گذاری در زمان عرضه C302CA پا بر جا باشد، ممکن است برای ایسوس شکست درپی داشته باشد.

ارسال نظر