گوگل برای بخش جستجو پوسته جدید طراحی می‌کند

طراحی مواد قرار است یک قالب بصری باشد که محصولات گوگل را یکپارچه کند اما مدتی زمان می‌برد تا به تمام بخش‌های قلمرو این شرکت فناوری، مخصوصا محصولات بزرگ‌تر برسد.

گوگل برای بخش جستجو پوسته جدید طراحی می‌کند

به گزارش کلیک، ماه گذشته یوتیوب تغییرات اساسی انجام داد و این‌طور به نظر می‌رسد که شرکت گوگل نیز در حال آزمودن یک ظاهر جدید برای جستجوی دسکتاپ است. برای اولین بار Engadget تغییرات را اعلام کرد و پس از آن کاربران بسیاری در توئیتر و ردیت نیز گزارش دادند به‌روز رسانی موقت را اجمالا دیده‌اند.

در مقایسه با ظاهر فعلی جستجوی دسکتاپ، تغییر چندانی نداشته است و تغییرات بصری بخش جستجوی جدید نتایج جای گرفته در زمینه سفید روی یک پس زمینه خاکستری است. تغییرات جزیی دیگر نیز وجود دارد مانند تغییر در تنظیمات آیکون از چرخ‌دنده به سه نقطه عمودی، و به‌روز رسانی دکمه جستجو از یک ذره‌بین سفید ـ آبی به یک ذره‌بین خاکستری ـ سفید.(گرچه تمام این تغییرات قابل مشاهده در توئیت زیر نیستند). صفحه خانگی گوگل نیز با این تغییرات تازه می‌شود.

یکی از تغییرات بزرگ، نتایج گراف دانش گوگل است. کارت‌های اطلاعات متراکم که در کنار نتایج جستجو مشاهده می‌شوند و جزییات نتایج جستجو را نمایش می‌دهند. این موارد معمولا در کنار نتایج مشاهده می‌شوند و هر از گاهی بالای صفحه نیز نشان داده می‌شوند. در به‌روز رسانی‌ که گوگل در حال آزمایش آن است، این‌طور به‌نظر می‎رسد آن‌ها به ستون اصلی نتایج جستجو به همراه تبلیغات و تصاویر منتقل شده‌اند.

البته تمام این تغییرات در حال حاضر موقتی هستند. گوگل غالبا تغییرات طراحی خود را با کاربران مختلف امتحان و تاثیرات این تغییرات را در استفاده از سایت‌ها تحلیل می‌کند. اگر این تغییرات در گوگل را دیده‌اید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: theverge

ارسال نظر