انتشار تصاویری جدید از Surface Pro 5 مایکروسافت

به تازگی تصاویر جدیدی منتسب به تبلت Surface Pro 5 مایکروسافت با شباهت زیاد به تصاویر تبلت Surface Pro 4 در سایت رسمی مایکروسافت منتشر شده اند. احتمالا نام Surface Pro 5 به اشتباه و یا فقط برای جلب توجه کاربران، برای این تصاویر انتخاب شده است.

انتشار تصاویری جدید از Surface Pro 5 مایکروسافت

به گزارش کلیک ، به تازگی شایعاتی در مورد تبلت هیبریدی جدید مایکروسافت یعنی Surface Pro 5 منتشر شده است و تصاویری نیز از آن به بیرون درز پیدا کرده است. در این مطلب اطلاعاتی در مورد جدیدترین تبلت هیبریدی مایکروسافت بیان می کنیم و تصاویر منتشر شده از آن را نیز ارائه خواهیم کرد. هم اکنون نیز تصاویری از Surface Pro 5 در سایت رسمی مایکروسافت قرار گرفته است؛ اما متاسفانه با مشاهده چند عکس از این تبلت جدید، نمی توان چیز زیادی در مورد آن فهمید.

این تصاویر شباهت بسیار زیادی به تصاویر Surface Pro 4 دارند و حتی به نظر می رسد که آن ها از روی تصاویر Surface Pro 4 کپی شده اند. تنها تفاوت تصاویر جدید با تصاویر Surface Pro 4 این است که قلم دیجیتالی تبلت در جلوی آن قرار داده شده است. حتی می توان گفت که این احتمال وجود دارد که عنوان Surface Pro 5 به اشتباه برای این تصاویر انتخاب شده است و این تصاویر اصلا مربوط به Surface Pro 5 نباشند. از سویی دیگر شاید مایکروسافت تنها برای جلب توجه کاربران، این تصاویر را منتشر کرده و آن ها را به Surface Pro 5 نسبت داده است.

قسمت های کناری در تصاویر جدید دقیقا شبیه به Surface Pro 4 هستند و زاویه پایه ای که در این تصویر مشاهده می شود، دقیقا همانند زاویه پایه در تصاویر Surface Pro 4 است؛ بنابراین دو احتمال وجود دارد: یا مایکروسافت در طراحی Surface Pro 5 هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی آن ایجاد نکرده است و یا عنوان Surface Pro 5 به اشتباه برای این تصاویر انتخاب شده است؛ اما احتمال دوم قوی تر به نظر می رسد و بعید به نظر می رسد که تصاویر منتشر شده مربوط به تبلت Surface Pro 5 باشند.

علاوه بر این تصاویر، شایعاتی نیز در مورد مدل بعدی Surface Pro 4 منتشر شده است. شایعات منتشر شده بیانگر این هستند که این تبلت هیبریدی در اوایل سال ۲۰۱۷ رونمایی و عرضه خواهد شد و صفحه نمایش آن دارای وضوح UHD است. این تبلت به پورت USB-C مجهز است و از یک قلم دیجیتالی مغناطیسی قابل شارژ نیز برخوردار است. همچنین به نظر می رسد که مایکروسافت پیتنت های جدیدی را به نام خود ثبت کرده است که در آن ها به بیان این مطلب پرداخته است که از زمان عرضه ویندوز ۱۰ تصمیم گرفته است برای تمام گوشی ها، لپ تاپ ها و کامپیوترها یک پلتفرم یکسان ایجاد کند.

ارسال نظر