باندل واقعیت مجازی پلی استیشن معرفی شد

در شانزدهمین جشنواره کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدیویی، کمپانی سونی به صورت رسمی از واقعیت مجازی پلی استیشن پرده برداشت. در مراسم رونمایی از این محصول خارق العاده، کمپانی سونی قیمت و تاریخ عرضه این فناوری را نیز اعلام کرد. پس از مشخص شدن قیمت آن، بسیاری از منتقدان و علاقه مندان دید متفاوتی به پلی استیشن وی آر پیدا کردند حتی برخی از کمپانی ها، قیمت واقعیت مجازی سونی را تجمدید کردند. شرکت ژاپنی برنامه ریزی های ویژه برای واقعیت مجازی خود در نظر دارد که به مرور زمان با آن ها آشنا خواهیم شد. در جدیدترین این برنامه ها، برند سونی از باندل هدست مجازی پلی استیشن رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

باندل واقعیت مجازی پلی استیشن معرفی شد

در مراسم رونمایی از این محصول خارق العاده، کمپانی سونی قیمت و تاریخ عرضه این فناوری را نیز اعلام کرد. پس از مشخص شدن قیمت آن، بسیاری از منتقدان و علاقه مندان دید متفاوتی به پلی استیشن وی آر پیدا کردند حتی برخی از کمپانی ها، قیمت واقعیت مجازی سونی را تجمدید کردند. شرکت ژاپنی برنامه ریزی های ویژه برای واقعیت مجازی خود در نظر دارد که به مرور زمان با آن ها آشنا خواهیم شد. در جدیدترین این برنامه ها، برند سونی از باندل هدست مجازی پلی استیشن رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس نوشته بلاگ رسمی پلی استیشن، باندل هدست واقعیت مجازی پلی استیشن به همراه کنترلر و دوربین مخصوص با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار برای افرادی که علاقه زیادی به تجربه واقعی از دنیای مجازی (بازی های عناوین پلی استیشن وی ار) دارند، عرضه خواهد شد.

پیش خرید هدست کمپانی سونی از تاریخ ۲۲ مارس سال میلادی جاری مصادف با ۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ از ساعت ۲ به وقت انگلستان (۱۸:۳۰ به وقت ایران) آغاز می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی پلی استیشن، این باندل را با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار خریداری کنند. توجه داشته باشید که این باندل در فروشگاه و خرده فروشان به تعداد محدود وجود خواهد داشت و در صورت اتمام آن، نمی توانید این باندل را پیش خرید کنید. پس اگر علاقه زیادی به پیش خرید این محصول دارید، فرصت را از دست ندهید.

این باندل ۵۰۰ دلاری شامل موارد زیر می باشد:

  • هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن
  • کابل‌ های هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن
  • هدفون ‌های استریو (Stereo)
  • دیسک دمو هدست PlayStation VR
  • دوربین پلی‌ استیشن
  • دو عدد کنترلر پلی استیشن Move
  • پلی ‌استیشن World (دیسک)

ممکن است در حال حاضر تمامی علاقه مندان قادر به پیش خرید این هدست فوق العاده نشوند. اگر شما هم موفق به پیش خرید این باندل نشدید، نگران نباشید چرا که ساعاتی پیش کمپانی ژاپنی سونی اعلام کرد که در تابستان سال میلادی جاری موج دیگری از فروش را آغاز خواهد کرد تا طرفداران و علاقه مندان در صورتی که در تاریخ ۲۲ مارس موفق به پیش خرید باندل پلی استیشن وی آر نشده اند، در تابستان سال ۲۰۱۶، این محصول را خریداری کنند.

شایان به ذکر است که در حال حاضر، باندل هدست واقعیت مجازی PlayStation در بریتانیا، اروپا و استرالیا قابل دسترس نمی باشد و این باندل تنها در آمریکای شمالی قابل پیش خرید می باشد.

بدون شک با خرید این باندل سود زیادی نسیب شما خواهد شد چرا که اگر دوربین پلی استیشن، دو عدد کنترلر دستگاه Move پلی استیشن و هدست واقعیت مجازی کمپانی سونی را جداگانه خریداری کنید، باید مبلغی در حدود ۶۰۰ دلار به فروشنده پرداخت کنید. خوشبختانه کمپانی سونی تمامی محصولات مورد نیاز برای اجرای بازی ها به کمک واقعیت مجازی را تنها با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار داده است.

هدست مجازی پلی استیشن (PlayStation VR) طبق خبرگزاری ها و گفته کمپانی سونی، در اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ با قیمت ۴۰۰ دلار (۳۴۹٫۹۹ یورو) به صورت رسمی وارد بازار می شود. در زمان عرضه این محصول بی نظیر، هیچ دستگاه دیگری مانند دوربین مخصوص PlayStation، کنترلرهای Move و... در کنار هدست سونی به فروش نخواهد رسید (نسخه ۴۰۰ دلاری پلی استیشن VR شامل دوربین و کنترلر نمی باشند) و در صورت نیاز، باید آن ها را جداگانه خرید کنید. توجه داشته باشید که برخی از عناوین کنسول پلی استیشن ۴ که به کمک واقعیت مجازی قابل بازی خواهند بود، به دوربین و کنترلر دستگاه Move احتیاج خواهند داشت.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با باندل هدست واقعیت مجازی پلی استیشن چیست؟ آیا شما این باندل را در تاریخ ۲۲ مارس پیش خرید خواهید کرد؟ چه انتظاراتی از پلی استیشن وی آر دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر