به دست آوردن رمز WiFi از ویندوز ۱۰ سخت شد

پس از رونمایی از اولین نسخه ویندوز ۱۰، کاربران با یکی از بزرگترین مشکلات این سیستم عامل مواجه شدند. امکان دسترسی کامل به اطلاعات اینترنتی از قبیل رمز وای فای، اطلاعات اسکایپ و .... تنها با انتخاب یک گزینه!

به دست آوردن رمز WiFi از ویندوز ۱۰ سخت شد

به گزارش کلیک، شرکت مایکروسافت چندی پس از انتشار سیستم عامل ویندوز ۱۰، با بروز شکایات کاربران مبنی بر یک خلا امنیتی در اشتراک گذاری اطلاعات وای فای رو به رو شد. این چالش زمانی بروز کرد که کاربران با اعتراض به سیستم تعریف شده در ویندوز ۱۰، که به صورت پیش فرض امکان اشتراک گذاری رمز وای فای و همچنین اطلاعات برخی حساب های کاربری از جمله اسکایپ، توییتر و .... را برای دیگر افراد فراهم آورده بود شرکت مایکروسافت را مجبور به تغییر در این سیستم عامل ساختند. شرکت مایکروسافت پس از یک سال شکایات کاربران چندی پیش این سیستم عامل را به روز رسانی و این مشکل را مرتفع ساخته است.

مدیران این شرکت در وبسایت خود با اشاره به این نکته متنی را منتشر کردند که به رفع اشتراک گذاری وای فای پرداخته است. در این متن با اعلام خبر بروزرسانی ویندوز ۱۰ به رفع مشکلاتی از قبیل اشتراک گذاری و همچنین برخی نقص ها در نسخه قبلی پرداخته است. در این نسخه تنها مشترکینی که کاربر به صورت مشخص برای سیستم تعریف کرده باشد قادر به دریافت خدمات هستند. در غیر این صورت امکان دسترسی رایگان غیر ممکن است.

همچنین پیش بینی می شود شرکت مایکروسافت با ایجاد این تغییرات، کاربران بسیاری بیش از پیش را جذب این سیستم عامل کند.

منبع: bgr

ارسال نظر