آپدیت جدید کنسول Xbox One هم اکنون در دسترس قرار گرفت

اگر یکی از کاربران کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت باشید، حتما اطلاع دارید که در بخش هایی از این کنسول، یک سری مشکلات و باگ هایی وجود دارد که خوشبختانه کمپانی مایکروسافت در حال برطرف کردن این مشکلات و باگ ها است. به تازگی این کمپانی اقدام به انتشار بروز رسانی جدیدی برای این دستگاه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت جدید کنسول Xbox One هم اکنون در دسترس قرار گرفت

به تازگی این کمپانی اقدام به انتشار بروز رسانی جدیدی برای این دستگاه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بنا به خبرگزاری های منتشر شده، به تازگی کمپانی نامدار مایکروسافت بروز رسانی جدیدی را برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرده است. در این بروز رسانی بنا به ادعای تیم سازنده، مشکلات بخش Live TV و بخش Quick Guide برطرف خواهد شد. در زیر به صورت کامل به شرح این مشکلات می پردازیم.

بخش Live TV: پس از انجام این بروز رسانی، دیگر شما با یک صفحه سیاه و تاریک رو به رو نخواهید شد. همچنین دیگر در زمان مشاهده بخش Live TV و استاپ و ادامه دادن فیلم ها، ارورهایی در خصوص سیگنال ها دریافت نخواهید کرد. (در صورت استفاده از کابل HDMI و یا USB TV)

بخش Quick Guide: پس از انجام و نصب این بروز رسانی، پس از دو بار کلیک کردن بر روی دکمه ایکس باکس یا کلیک بر روی دکمه هدایت کننده در قسمت سمت چپ داشبورد، ارورهایی را مشاهده نخواهید کرد و به بخش Quick Guide هدایت خواهید شد.

توجه داشته باشید که این آپدیت در حال حاضر برای کاربران preview (کابرانی که به بهتر شدن عملکرد دستگاه و سیستم عامل کمک می کنند) منتشر شده است. با این حساب اگر به قسمت بروز رسانی دستگاه ایکس باکس وان خود مراجعه کنید، ممکن است این بروز رسانی را مشاهده نکنید مگر آن که شما هم یکی از کاربران preview کمپانی مایکروسافت باشید.

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی مایکروسافت تا به امروز آپدیت ها و بروز رسانی های زیادی را برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرده و همواره تلاش می کند که با عرضه این آپدیت ها، مشکلات این کنسول بی نظیر را برطرف کند. این کمپانی بزرگ همیشه به فید بک های کاربران گوش می سپارد و از کنسول و کاربران خود پشتیبانی می کند.

ممکن است شما هم از مشکلات موجود در پخش موسیقی در حین انجام کارهای دیگر رنج می برید. باید خدمت شما کاربران عرض کنیم که در این بروز رسانی، مشکلات این بخش برطرف نخواهند شد. در این رابطه آقای Phil Spencer، مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت، در گذشته اعلام کرده بود که بروز رسانی مربوط به این بخش، زود تر از تابستان سال 2016 منتشر نخواهد شد.

در پایان امیداور هستیم که کمپانی مایکروسافت ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را در قالب بروز رسانی ها به این کنسول اضافه کند چرا که بنا به ادعای این کمپانی، سال 2016، سال کنسول ایکس باکس وان است. مدتی پیش نیز، بروز رسانی ای برای کنسول ایکس باکس وان به صورت عمومی توسط کمپانی مایکروسافت در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت و این بروز رسانی مشکلات بسیار زیادی را برطرف کرده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید کنسول ایکس باکس وان چیست؟ آیا شما جز کاربران preview کنسول Xbox One هستید و این بروز رسانی را دریافت کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر