هم اکنون بروزرسانی ۲٫۱٫۰ کنسول نینتندو سوییچ را دریافت کنید

اخیرا شرکت نینتندو اولین بروز رسانی سیستمی کنسول جدید نینتندو سوییچ را تحت شماره ۲٫۱٫۰ منتشر کرد. متاسفانه در این بروز رسانی، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به این کنسول تازه وارد اضافه نمی شود و تنها شاهد افزایش پایداری دستگاه نسبت به گذشته هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

هم اکنون بروزرسانی ۲٫۱٫۰ کنسول نینتندو سوییچ را دریافت کنید

متاسفانه در این بروز رسانی، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به این کنسول تازه وارد اضافه نمی شود و تنها شاهد افزایش پایداری دستگاه نسبت به گذشته هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، همان طور که اطلاع دارید، کمتر از یک ماه از انتشار رسمی کنسول نینتندو سوییچ می گذرد و همانند سایر کنسول های مدرن بازی، سازندگان و توسعه دهندگان جهت بهبود عملکرد و افزایش قابلیت های این دستگاه، بروز رسانی هایی را منتشر می کنند. پس از عرضه جهانی این کنسول، کاربران و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ، در انتظار انتشار بروز رسانی ها و افزود شدن ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به این کنسول بازی هستند. سرانجام پس از گذشت چند هفته از انتشار Nintendo Switch، اولین بروز رسانی سیستمی این کنسول که با شماره ۲٫۱٫۰ شناخته می شود، به صورت رسمی عرضه شد. متاسفانه در جدیدترین بروز رسانی کنسول Nintendo Switch، هیچ گونه قابلیت و ویژگی جدیدی به دستگاه اضافه نمی شود و هدف اصلی این بروز رسانی، بهبود عملکرد و پایداری آن نسبت به گذشته است.

البته در زمان لانچ (انتشار) کنسول نینتندو سوییچ، کمپانی سازنده بروز رسانی شماره ۲٫۰٫۰ را در اختیار کاربران و خریداران دستگاه قرار داد. این بروز رسانی که یک بروز رسانی اجباری به شمار می رود، ویژگی های بسیار زیادی را به کنسول اضافه کرد. در این بروز رسانی، فروشگاه eShop و تمامی مواردی که به بخش آنلاین دستگاه ارتباط دارند، فعال شدند. در کنار این تغییرات، بخشی از باگ ها و مشکلات پایداری دستگاه نیز برطرف شد.

بر خلاف تصور، بروز رسانی ۲٫۱٫۰ یک بروز رسانی بزرگی نیست و هیچ قابلیت و ویژگی جدیدی را به دستگاه شما اضافه نخواهد کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت رسمی کمپانی نینتندو، هدف اصلی بروز رسانی شماره ۲٫۱٫۰، بهبود عملکرد و پایداری کلی دستگاه است تا سطح کیفی تجربه کاربران را افزایش دهد.

همان طور که ملاحظه کردید، بیانیه "بهبود عملکرد و پایداری کلی کنسول" چندان روشن و آشکار نیست. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه مواردی در این بروز رسانی دچار تغییر شدند. با این وجود، به نظر می رسد که کمپانی نینتندو بیشتر تمرکز خود را بر روی پایداری دستگاه جدید خود گذاشته و در حال حاضر توجه ای به خواسته کاربران و ویژگی های جدید این دستگاه ندارد. به همین خاطر، قطعا کنسول نینتندو سوییچ در آینده بروز رسانی های زیادی را دریافت خواهد کرد که این آپدیت ها، تنها مشکلات دستگاه را برطرف خواهند کرد.

سوال بسیار مهم این است که کمپانی نینتندو دقیقا در چه زمانی بروز رسانی بزرگی را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد؟ در حال حاضر بسیاری از کاربران و دارندگان این کنسول در فروم های رسمی شرکت نینتندو خواستار اضافه شدن ویژگی های جدید و کاربردی به کنسول خود هستند. بدون شک بروز رسانی های کوچکی (همانند بروز رسانی شماره ۲٫۱٫۰) که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد، موارد جدیدی را به دستگاه اضافه نخواهد کرد و فقط به منظور بهبود عملکرد دستگاه عرضه می شوند. منظور ما از بروز رسانی بزرگ، بروز رسانی ایست که بخش های جدیدی نظیر امکان چت صوتی، کنسول مجازی، امکان استفاده از تلفن هوشمند و اتصال آن به کنسول، نرم افزار اختصاصی نینتندو برای تلفن هوشمند، اشتراک ویژه بخش آنلاین و مزایای آن، امکان دسترسی به عناوین ویدیویی به صورت رایگان و محدود و... را به دستگاه اضافه کند تا استفاده از کنسول نینتندو سوییچ بیشتر از پیش جذاب تر و هیجان انگیزتر شود.

پیش بینی می شود قابلیت های جدید کنسول نینتندو سوییچ در طول رویداد باشکوه E3 سال میلادی جاری معرفی شود چرا که کمپانی نینتندو برنامه ویژه ای را برای کنفرانس خود ترتیب داده و تمام تمرکز خود را بر روی این کنفرانس گذاشته است.

ناگفته نماند هم اکنون بسیاری از کاربران از مشکلات و باگ های کنسول نینتندو سوییچ رنج می برند. خوشبختانه تعداد باگ ها و مشکلات گزارش داده شده زیاد نیستند و گویا سیستم اصلی کنسول با انتشار چند بروز رسانی بی عیب و نقص خواهد شد. امیداوریم کمپانی نینتندو به سرعت به مشکلات کاربران خود رسیدگی کند و با ارائه راه کارها، مشکلات آن ها را برطرف سازد. بدون تردید رفع باگ های کنسول از افزودن ویژگی های جدید اهمیت بالاتری دارد.

بروز رسانی شماره ۲٫۱٫۰ کنسول نینتندو سوییچ هم اکنون از طریق بخش تنظیمات کنسول قابل دریافت و نصب می باشد. لذا برای بهبود عملکرد کنسول خود، حتما این بروز رسانی را دریافت کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بروز رسانی شماره ۲٫۱٫۰ کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ پس از نصب این بروز رسانی، عملکرد و پایداری کنسول را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا با نصب این بروز رسانی، تغییرات دیگری را نیز مشاهده کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر