اشتراک در سرویس آنلاین نینتندو سوییچ پولی می‌شود

سرانجام کمپانی نینتندو به صورت رسمی قیمت اشتراک ماهیانه و سالیانه در سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را مشخص کرد. بر اساس گفته این شرکت، کاربران از سال آینده میلادی (۲۰۱۸) برای عضویت یک ساله این سرویس، می بایست مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار را پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اشتراک در سرویس آنلاین نینتندو سوییچ پولی می‌شود

بر اساس گفته این شرکت، کاربران از سال آینده میلادی (۲۰۱۸) برای عضویت یک ساله این سرویس، می بایست مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار را پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، چندی پیش کمپانی نینتندو جزئیات تکمیلی تری از سرویس آنلاین نینتندو سوییچ منتشر کرد. همان طور که اطلاع دارید، سرویس آنلاین در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ که به نام های ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس شناخته می شود، پولیست و لازمه تجربه بخش چند نفره بازی ها در این دو کنسول، اشتراک در سرویس آنلاین است. حال شرکت نینتندو نیز دست به کار شد و از سال آینده میلادی (۲۰۱۸) سرویس خود را به صورت پولی در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. بنابراین فعلا نگران پرداخت هزینه اشتراک نباشید چرا که تا پایان سال میلادی ۲۰۱۷، دسترسی به سرویس آنلاین کنسول جدید نینتندو سوییچ کاملا رایگان خواهد بود.

خبر خوشی که برای کاربران و دارندگان کنسول جدید Nintendo Switch وجود دارد، آن است که برای اشتراک یک ساله تنها باید مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار پرداخت کنند. این درحالیست که کاربران دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ جهت اشتراک یک ساله در سرویس های Xbox Gold و PlayStation Plus ناچار به پرداخت مبلغ ۵۹٫۹۹ دلار هستند. آنطور که پیداست گویا هزینه های جانبی کنسول نینتندو سوییچ بسیار کمتر از دو کنسول نسل هشتم سونی و مایکروسافت می باشد.

اگر به دنبال راه ارزان تری برای عضویت در این سرویس می گردید، باید خدمت شما عرض کنیم که نینتندو عضویت در سرویس آنلاین سوییچ را فقط به مدت یک ساله ارائه نمی دهد بلکه علاقه مندان می توانند به مدت یک ماه و یا سه ماه جز کاربران آن به شمار روند. هزینه اشتراک یک ماهه ۳٫۹۹ دلار و هزینه اشتراک سه ماهه ۷٫۹۹ دلار می باشد. گفتنی است در حال حاضر سازندگان قیمت عضویت در این سرویس را بر حسب دلار آمریکا بیان کردند و هنوز جزئیاتی از مبلغ اشتراک به ارزهای دیگر از جمله یورو، پوند و... در دسترس نیست.

عضویت در سرویس آنلاین نینتندو سوییچ مزایای دیگری را نیز به همراه دارد. یکی از اصول اصلی بخش آنلاین و چند نفره عناوین ویدیویی، چت گروهیست که این امکان تنها برای کاربران عضو سرویس آنلاین نینتندو فراهم می شود. کاربران می توانند با دریافت و نصب نرم افزار هوشمند چت گروهی نینتندو بر روی تلفن همراه خود، با اعضای تیم و دوستان خود به صورت صوتی و متنی صحبت و تعامل خود را در بازی های چند نفره بیشتر کنند. به علاوه، فروشگاه ای شاپ (eShop) تخقیفات گسترده و ویژه ای را برای کاربران عضو این سرویس در نظر خواهد گرفت. در کنار آن، بازی بازان به کالکشن عناوین کلاسیک محبوب از جمله Super Mario Bros. 3، Balloon Fight و Dr. Mario دسترسی خواهند داشت و تا زمانی که جز کاربران این سرویس عضو باشند، می توانند به صورت نامحدود این عناوین ویدیویی را تجربه کنند.

خبر بد آن است که امکان چت صوتی در این کنسول تا پایان سال میلادی جاری فراهم نمی شود و کاربران باید تا سال ۲۰۱۸ منتظر بمانند. متاسفانه در زمان عرضه عنوان چند نفره Splatoon 2 (ماه جولای سال میلادی جاری)، قابلیت چت صوتی در دسترس گیمرها نخواهد بود که این امر چندان مورد پسند کاربران و بازی بازان نیست چرا که پایه و اساس این عنوان ویدیویی، همکاری تیمی و گروهی است. البته فراموش نشود که تا پیش از فرا رسیدن سال نو، امکان تجربه بخش مولتی پلیر (چند نفره) عناوین ویدیویی این کنسول به صورت رایگان وجود خواهد داشت.

در ادامه قابلیت ها، ویژگی ها و امکانات دو حساب کاربری معمولی و ویژه نینتندو به صورت خلاصه و مختصر مورد مقایسه قرار داده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت رسمی نینتندو مراجعه فرمایید. همچنین برای ساخت حساب کاربری نینتندو، اینجــــــــــا کلیک کنید.

شایان به ذکر چندی پیش بروز رسانی جدیدی توسط کمپانی نینتندو برای کنسول سوییچ عرضه شد. این بروز رسانی که با شماره ۲٫۳٫۰ شناخته می شود، تغییرات چندانی در دستگاه ایجاد نکرده و با رفع برخی از مشکلات و باگ های موجود، عملکرد و پایداری کنسول نسبت به گذشته بهتر شده است. برای مشاهده متن کامل خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

کمپانی Nintendo همانند چند سال اخیر به صورت اختصاصی در نمایشگاه مهم E3 2017 حضور خواهد داشت. بنابراین اگر شما جز کاربران کنسول این شرکت هستید، بی صبرانه منتظر برگزاری رویداد E3 باشید چرا که سازندگان در طول این کنفرانس، از عناوین ویدیویی جدید کنسول نینتندو سوییچ رونمایی خواهند کرد. E3 2017 را در کلیک دنبال کنید...

دیدگاه شما در خصوص پولی شدن سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ آیا شما در سال آینده میلادی در این سرویس ویژه عضو خواهید شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر