سرورهای کنسول نینتندو سوییچ از دسترس خارج شدند

آیا در حال حاضر شما هم در هنگام اتصال به سرورهای کنسول نینتندو سوییچ با مشکل مواجه هستید؟ نگران نباشید چرا که این تنها مشکل شما و دستگاهتان نیست بلکه تمامی سرورهای کنسول نینتندو سوییچ از دسترس خارج شدند و هیچ کدام از کاربران و دارندگان این دستگاه نمی توانند به سرورهای شرکت نینتندو و فروشگاه ای شاپ متصل شوند! به تازگی کمپانی نینتندو اعلام کرد که سرورهای این کنسول برای تعمیرات و بهبود وضعیت آن ها، از دسترس خارج شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تاریخ دقیق پایان تعمیرات، همراه رسانه کلیک باشید.

سرورهای کنسول نینتندو سوییچ از دسترس خارج شدند

نگران نباشید چرا که این تنها مشکل شما و دستگاهتان نیست بلکه تمامی سرورهای کنسول نینتندو سوییچ از دسترس خارج شدند و هیچ کدام از کاربران و دارندگان این دستگاه نمی توانند به سرورهای شرکت نینتندو و فروشگاه ای شاپ متصل شوند! به تازگی کمپانی نینتندو اعلام کرد که سرورهای این کنسول برای تعمیرات و بهبود وضعیت آن ها، از دسترس خارج شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تاریخ دقیق پایان تعمیرات، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش بسیاری از کاربران و دارندگان کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی نینتندو سوییچ، گزارش هایی مبنی بر عدم اتصال به سرورهای این کنسول را منتشر کردند. برخی از کاربران این مشکل را مختص دستگاه خود فرض می کردند و در سراسر فضای مجازی، به دنبال یافتن راه حلی برای آن بودند. سرانجام کمپانی Nintendo وارد عمل شد و در قالب توییتی، از آفلاین شدن سرورهای این کنسول جدید خبر داد. متاسفانه این شرکت هیچ تاریخی را برای تعمییرات و بهبود سرورهای کنسول نینتندو سوییچ را مشخص نکرده بود و آفلاین شدن ناگهانی سرورها، کمی کاربران را نگران کرد. البته مسئولین نینتندو در کنار اعلام این خبر، از تمامی کاربران خود عذرخواهی کردند.

همان طور که اشاره در بالا اشاره کردیم، شرکت بزرگ و نامدار Nintendo بخاطر مشکل به وجود آمده و تعمیرات سرورهای دستگاه ها، از کاربران کنسول های نینتندو سوییچ، Wii U، ۳DS و DS عذر خواهی کرد. این شرکت در وب سایت پشتیبانی خود این چنین گفت:

ما بابت این مزاحمت (آفلاین شدن سرورهای بخش آنلاین کنسول ها) از تمامی کاربران عذر خواهی می کنیم.

تعمیرات سرورهای بخش آنلاین کنسول های شرکت نینتندو از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد (به وقت ایران) روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ و تا ساعت ۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز به طول خواهد انجامید. این تعمیرات مختص کنسول جدید نینتندو سوییچ نیست و تمامی کنسول های این شرکت از جمله Wii U، ۳DS و DS در این مدت مشخص شده، نمی توانند به بخش آنلاین عناوین ویدیویی و فروشگاه ای شاپ دسترسی داشته باشند.

ناگفته نماند کمپانی نینتندو بازهم قصد تعمیرات سرورهای بازی را در سر دارد. این شرکت، در وب سایت پشتیبانی کنسول های خود، تاریخ و ساعات دقیق برنامه تعمیرات را به اطلاع کاربران خود رساند. در ادامه می توانید لیست تاریخ تعمیرات سرورهای کنسول نینتندو سوییچ و سایر کنسول های بازی شرکت نینتندو را مشاهده فرمایید. شایان به ذکر است، در تاریخ های فوق، سرورها از دسترس خارج می شوند و امکان اتصال به آن ها وجود نخواهد داشت.

کنسول Wii U

  • از ساعت ۴:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز چهار شنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۹۶ الی ساعت ۷:۰۰ دقیقه قبل از ظهر همان روز

در این بازه زمانی، امکان تجربه بخش مولتی پلیر (چند نفره)، رنکینگ و... در کنسول Wii U وجود ندارد.

کنسول Nintendo Switch

  • از ساعت ۸:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز چهار شنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۹۶ الی ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه قبل از ظهر همان روز

در این بازه زمانی، بازیکنان قادر به تجربه بخش مولتی پلیر (چند نفره)، رنکینگ و... در کنسول نینتندو سوییچ نخواهند بود.

کنسول Nintendo Switch، Wii U و ۳DS

  • از ساعت ۶:۱۵ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۶ الی ساعت ۷:۳۰ دقیقه قبل از ظهر همان روز

در این بازه زمانی، تنها بخشی از سرویس ها و قابلیت های بخش آنلاین این سه کنسول از دسترس خارج خواهند بود.

کنسول Nintendo Switch، Wii U و ۳DS

  • از ساعت ۸:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز جمعه ۱۸ فروردین ماه سال ۹۶ الی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بعد از ظهر همان روز

در این بازه زمانی، تنها بخشی از سرویس ها و قابلیت های بخش آنلاین این سه کنسول از دسترس خارج خواهند بود.

اگر اخبار دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که برخی از کاربران کنسول جدید نینتندو سوییچ هم اکنون با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند که برخی از این مشکلات، به سرورهای شرکت نینتندو مربوط می شوند. امیدوار هستیم که تعمییرات مهندسان نینتندو، ثمر بخش باشند و شاهد بهبود عملکرد سرورها باشیم.

در دیگر خبرهای پیرامون کنسول جدید Nintendo Switch، هفته گذشته کمپانی سازنده بروز رسانی جدیدی را تحت شماره ۲٫۱٫۰ منتشر کرد. این بروز رسانی، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به دستگاه اضافه نمی کند و فقط به منظور بهبود عملکرد و پایداری آن عرضه شده است. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

برای بررسی عملکرد، قدرت، طراحی و... کنسول نینتندو سوییج، نقد و بررسی این دستگاه در رسانه کلیک را از دست ندهید. برای مراجعه به پست "نقد و بررسی کنسول نینتندو سوییچ"، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تعمیرات سرورهای کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ آیا این تعمیرات، نتایج رضایت بخشی را در بخش های مولتی پلیر (چند نفره) و رنکینک عناوین ویدیویی کنسول نینتندو سوییچ به دنبال خواهد داشت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر