نوکیا ۸، در تاریخ ۳۱ جولای عرضه می‌شود

رسانه کلیک - بر اساس آخرین خبرها، پرچم‌ دار جدید نوکیا در تاریخ ۳۱ جولای عرضه می‌شود.

نوکیا ۸، در تاریخ ۳۱ جولای عرضه می‌شود

پرچم‌دار جدید نوکیا، نوکیا ۸، در ۳۱ جولای عرضه می‌شود. اگرچه بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده قرار بوده نوکیا ۹ در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه شود ولی ابتدا نوکیا ۸ عرضه و بعد از آن در سال ۲۰۱۷، نوکیا ۹ رونمایی می‌شود.

نوکیا ۸ با شماره TA-1004 ثبت‌شده و از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ بهره برده است. این گوشی دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. پرچم دار نوکیا با ورژن دو سیم کارته در اروپا عرضه می‌شود و ورژن یک سیم کارته این گوشی هوشمند در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

قیمت تخمین زده‌شده برای نوکیا ۸ در اروپا ۵۸۹ یورو است. این گوشی در ۴ رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی، مسی و آبی طلایی عرضه می‌شود.

خبرهای ضدونقیض زیادی در رابطه با پردازنده نوکیا ۸ و نوکیا ۹ به گوش می‌رسد، برخی منابع پردازنده نوکیا ۸ را اسنپدراگون ۶۶۰ ذکر کرده‌اند و در نسل بعدی این گوشی هوشمند هم از پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون استفاده خواهد شد.

نوکیا به‌تازگی گوشی هوشمند نوکیا ۶ را در آمازون هند در حالت پیش‌فروش قرار داده و عرضه این گوشی هوشمند از ۲۳ اوت آغاز می‌شود. آمازون برای خریدارانی که در پیش‌فروش، خرید این گوشی هوشمند را انجام داده باشند تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیرد.

ارسال نظر