بنچمارک جدید نوکیا D1C مشخصات آن را برملا کرد

اخیرا بنچمارک جدیدی از گوشی D1C نوکیا در آنتوتو منتشر شده است که مشخصات این گوشی را بر ملا می کند.

بنچمارک جدید نوکیا D1C مشخصات آن را برملا کرد

به گزارش کلیک، همانطور که هفته گذشته گفتیم گوشی D1C نوکیا در تست بنچمارک اپلیکیشن Geekbench مشاهده شده بود . طبق قراردادی که در سال ۲۰۱۴ بین مایکروسافت و نوکیا منعقد شد، شرکت نوکیا دستگاه ها و خدماتش را تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ به مایکروسافت واگذار کرده و حق استفاده از برند نوکیا در گوشی های تولیدی خود را نداشت. اکنون که ما به زمان پایان این مهلت رسیده ایم، یک گوشی اندرویدی تحت برند نوکیا در بنچمارک ها رویت شده که نمی تواند اتفاقی باشد.

طبق اطلاعات فاش شده در آزمایش بنچمارک Geekbench، گوشی D1C از تراشه اسنپ دراگون ۴۳۰ استفاده می کند و به ۳ گیگابایت رم مجهز است. این ها اطلاعات مختصری بود که ما قبلا به دست آورده بودیم. ولی امروز، یک بنچمارک جدید از این دستگاه در آنتوتو به ثبت رسیده است که نتایج آن جزییات بیشتری از مشخصات این گوشی را به ما نشان می دهد.

نتایج بنچمارک آنتوتو مجهز بودن این دستگاه به تراشه اسنپ دراگون ۴۳۰ را اثبات می کند که دارای یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ است. صفحه نمایش این گوشی (که اندازه آن هنوز مشخص نیست) دارای رزولوشن ۱۰۸۰x1920 است. این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. وظیفه ثبت تصویر و فیلم بر عهده یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی جا خوش کرده و به ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس تصویری می پردازد. این گوشی با اندروید ۷٫۰ عرضه می شود.

آیا نوکیا همزمان با بازگشت خود به دنیای گوشی های هوشمند یک مدل حرفه ای نیز برای عرضه در چنته دارد؟ این سوالی است که برای دریافت پاسخ آن چاره ای جز انتظار نداریم. آن طور که اکنون مشخص است این شرکت در حال آماده سازی چند دستگاه ارزان قیمت و میان رده برای ارائه به بازار است.

ارسال نظر