رندر منسوب به نوت ۸ و وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن

به تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که با نام کاربری PoyocoTech@ فعال است، طبق توییتی ادعا کرده که اطلاعاتی جدید از نوت ۸ را دارد و توییتر وی حاوی یک رندر را است و مدعی شده که مربوط به گلکسی نوت ۸ سامسونگ می باشد.

رندر منسوب به نوت ۸ و وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن

به گزارش کلیک، طبق تصویر منتشر شده می توان در این تصویر مشاهده کرد که ، فبلت آتی شرکت سامسونگ نیز درست مانند گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس طراحی Infinity Display را در ظاهر خود دارد.

این رندر منتشر شده همچنین نشان می دهد که شرکت سامسونگ مساله و مشکلات مربوط به اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر گوشی را حل کرده است و به راه حلی مناسب برای آن مشکلات دست پیدا کرده است.

البته قابل ذکر است که طبق عکس های منتشر شده محل قرارگیری حسگر اثر انگشت طبق روال عادی در جلو و حتی پشت نمایشگر نیست و حتی رندر منتشر شده نیز حاکی از این مسئله است.

همچنین در بخش پشت نمایشگر نیز دوربین دوگانه ای دراین فبلت دیده می شود که شکلی عمودی دارد.

این اکانت کاربری Poyoco مربوط به توییتر، اکنون چندین توییت را در این باره منتشر کرده و در آن مدعی شده که نوت ۸ مجهز به اسپیکرهای استریو تیون شده است که توسط شرکت AKG تولید و به بازار عرضه می شود و همزمان دکمه بیکسبی هم در بهبود کیفیت صدا های تولید شده توسط این اسپیکرها موثر است.

قابل ذکر است که قلم هوشمند و دوست داشتنی خانواده نوت یعنی اس پن ، به فناوری ویبره مجهز شده است و با استفاده از اپلیکیشن Find My Mobile می توان آن را جستجو کرد.

یک جک ۳٫۵ میلیمتری مربوط به صدا نیز در بخش زیرین بدنه گوشی این موبایل به تعبیه شده است. گفتنی است که طبق مطالبی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی weibo منتشر کرده است، نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی نوت ۸ از گوشی های مطرح کنونی سامسونگ نیز بیشتر خواهد بود که دلیل این امر هم به واسطه وجود حاشیه های باریک تر و زاویه های وایدتر در گوشه های بالایی دستگاه حاصل شده است.

با این وجود باید توجه کرد که این رندرها را یکی از اکانت های توییتر منتشر کرده و سامسونگ یا کارکنانش آنها را هنوزنه تایید و نه اینکه رد کرده اند. این گوشی فوق العاده قرار است در جریان نمایشگاه IFA که مصادف با تاریخ دهم شهریورماه در برلین شروع به کار خواهد کرد، معرفی خواهد شد.

ارسال نظر