بروز رسانی جدید درایور انویدیا مشکلات را بیشتر کرده است

کمپانی بزرگ انویدیا در ساخت کارت گرافیک ها مشهور است. این کمپانی با ارائه کارت گرافیک های قدرتمند همیشه بیشتر گیمرها و بازی بازها را راضی نگه داشته و با انتشار بروز رسانی های مختلف برای کارت گرافیک های خود، قدرت آن ها را بیشتر از همیشه کرده است. این کمپانی به دلیل عرضه بازی های ویدیویی ها، بروز رسانی ها مربوط به هر بازی را چند روز قبل از انتشار بازی ها عرضه می کند تا کارت گرافیک را بهینه تر سازد و رایانه های شخصی برای اجرای عناوین، بهینه سازی شوند. در بروز رسانی قبلی کارت گرافیک های انویدیا، مشکلات زیادی اضافه شده اند که بسیاری از گیمرها در انجمن های تخصصی بازی های ویدیویی و انجمن های رسمی Nvidia، مشکلات بروز رسانی مربوطه را گزارش داده اند. حال مدتی پیش این کمپانی بروز رسانی جدیدی را عرضه کرده که نه تنها مشکلات برطرف نشده، بلکه در برخی موارد به مشکلات آن اضافه تر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بروز رسانی جدید درایور انویدیا مشکلات را بیشتر کرده است

این کمپانی به دلیل عرضه بازی های ویدیویی ها، بروز رسانی ها مربوط به هر بازی را چند روز قبل از انتشار بازی ها عرضه می کند تا کارت گرافیک را بهینه تر سازد و رایانه های شخصی برای اجرای عناوین، بهینه سازی شوند. در بروز رسانی قبلی کارت گرافیک های انویدیا، مشکلات زیادی اضافه شده اند که بسیاری از گیمرها در انجمن های تخصصی بازی های ویدیویی و انجمن های رسمی Nvidia، مشکلات بروز رسانی مربوطه را گزارش داده اند. حال مدتی پیش این کمپانی بروز رسانی جدیدی را عرضه کرده که نه تنها مشکلات برطرف نشده، بلکه در برخی موارد به مشکلات آن اضافه تر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی بزرگ انویدیا بروز رسانی جدیدی به شماره ۳۶۴٫۵۱ برای کارت گرافیک های جی فورس خود عرضه کرد تا با ارائه این بروز رسانی، مشکلات پیش آمده برطرف شوند. اما همه اتفاقات طبق پیش بینی ها انویدیا پیش نرفته چرا که همچنان مشکلات گزارش داده پا برجا هستند و در برخی موارد، شرایط بدتر شده‌ است.

کاربران انجمن رسمی کمپانی انویدیا پس از دانلود و نصب بروز رسانی شماره ۳۶۴٫۵۱ گزارش داده اند که در برخی از عناوین شاهد افت فریم شدید، بی ثباتی بازی های ویدیویی، لگ ها و گیر کردن های آزاد دهنده بودند و حتی در برخی شرایط بازی مربوطه اجرا نمی شود. شایان به ذکر است که این مشکلات در صفحه رسمی کمپانی انویدیا در وب سایت Reddit نیز گزارش داده شده اند و گویا این مشکلات برای تمامی گیمرها ایجاد شده اند.

متاسفانه تا به امروز، کمپانی انویدیا هنوز این بروز رسانی جدید را از روی سرورهای وب سایت خود حذف نکرده و همچنان کاربران و گیمرها می توانند جدیدترین بروز رسانی یعنی ۳۶۴٫۵۱ را از وب سایت جی فورس دانلود کنند. البته بسیاری از گیمرها معتقد هستند که باید درایور کارت گرافیک های خود را بروز نگه دارند اما بهتر است دو نسخه اخیر درایورهای انویدیا را از روی سیستم های شخصی خودتان حذف کنید و از نسخه ۳۶۲٫۰۰ استفاده کنید. (بهترین نسخه درایور طبق گزارش های منتشر شده، نسخه ۳۶۲٫۰۰ می باشد) پیش بینی می شود که کمپانی Nvidia بزودی بروز رسانی جدید دیگری برای کارت گرافیک های خود عرضه کند و امیدوار هستیم که تمامی مشکلات گزارش داده شده در این بروز رسانی جدید برطرف شوند.

با توجه به عرضه بازی Tom Clancy's The Division، کمپانی یوبی سافت بروز رسانی ۳۶۴٫۵۱ را به سرعت عرضه کرد. در وب سایت رسمی خود در خصوص این بروز رسانی نوشته شده است که پس از نصب این بروز رسانی، عملکرد بازی Tom Clancy's The Division بهتر خواهد شد. همچنین انویدیا در زمان عرضه جدیدترین درایور خود، راهنمایی ای را در اختیار گیمرها قرار داد که کاربران چگونه با تغییر ۲۵ رشته از بخش تنظیمات نظیر، کیفیت تکچسر ها و باقت ها، anti-aliasing، جزئیات محیط، فیلتر ناهمسانگرد، انسداد محیط و نورپردازی بازی، باعث افزایش عملکرد و ثبات بازی شوند.

لازم به ذکر است که هنوز کمپانی انویدیا واکنشی در رابطه با گزارش های ارسال شده توسط کاربران، انجام نداده است.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما درباره افزایش مشکلات در بازی های ویدیویی به دلیل درایور کارت گرافیک های انویدیا چیست؟ آیا شما هم شاهد مشکلات ذکر شده بوده اید؟ چه مشکلات دیگری پس از نصب جدیدترین بروز رسانی درایور انویدیا مشاهده کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر