اینتل؛میزبان تازه بازی Pokemon Go

این روزها که تب و تاب بازی Pokemon Go همه جا را فرا گرفته است، گوشی های با پردازنده اینتل نیز وارد میدان شده اند تا با پشتیبانی از این بازی مهیج، محبوبیت خود را دو چندان کنند.

اینتل؛میزبان تازه بازی Pokemon Go

به گزارش کلیک، با فراگیر شدن تب بازی Pokemon Go در گوشه و کنار شهر کاربرانی را می توان یافت که با گوشی های خود به دنبال Pokemon ها در دنیای واقعی می گردند. گوشی های اندرویدی و آیفون ها با سیستم عامل ios بیشترین کاربران این بازی مهیج را به خود اختصاص داده اند. این بار گوشی های اندروید با پشتیبانی پردازنده اینتل نیز وارد بازی شده اند تا کاربران خود را که تا به امروز از نصب این بازی محروم بوده اند را راضی نگه دارد.

کاربران این نوع از گوشی های هوشمند با اعتراض نسبت به عدم پشتیبانی از این بازی پر طرفدار، شرکت طراح بازی Pokemon Go را مجبور به طراحی نسخه ای ویژه برای این نوع از گوشی ها کردند. همچنین در پاسخ به اعتراضات، دو شرکت Niantic، طراح بازی Pokemon Go و همچنین شرکت اینتل با همکاری هم اپلیکیشنی برای پشتیبانی هر چه بهتر در گوشی های هوشمند x86 طراحی کرده اند.

از ماه پیش که بازی پر طرفدار Pokemon Go به گوشی های هوشمند و گجت ها راه یافت، کارشناسان از ۲ میلیون دانلود طی چند هفته اخیر خبر داده اند. همچنین این بازی در گوشی های اندروید نسخه ۴٫۴ و بالاتر با ۲ گیگابایت حافظه قابل نصب است. پیش از این شرکت از عدم پشتیبانی Pokemon Go در گوشی های اندرویدی با پردازنده اینتل خبر داده بود که این خود واکنش بسیاری از کاربران را به خود واداشت. در پی این اعتراضات و نیز ابراز علاقه برای نصب این بازی بر روی نسخه های دیگر اندروید این شرکت مجبور به همگون سازی بازی با گوشی های فوق شد.

بازی مهیج Pokemon Go که دنیای مجازی بازی را با دنیای واقعی پیوند زده است این روزها جز پر طرفدارترین بازی های حال حاضر به حساب می آید. آمارهایی از میزان روزانه دانلود این بازی در سرتاسر دنیا به گوش می رسد که از روند سیر صعودی میزان محبوبیت این بازی خبر دارد.

ارسال نظر