بررسی سری جدید بازی Hitman

شاید شما هم یکی از صدها نفری باشید که تجربه لذتبخش بازی هیتمن را در گذشته داشته اید، اکنون میخواهیم به بررسی بیشتر سری جدید این بازی بپردازیم تا با زوایای مختلف این بازی بیشتر آشنا شوید.

بررسی سری جدید بازی Hitman

کلیک- سری جدید hitman همچون قسمت اولش، با داستان کاملی وارد بازی می شود. شما در ابتدا به عنوان مامور ۴۷ آموزش می بینید تا با جریان ماموریت ها آشنا شوید و بتوانید به نمایشگاه مد ritzy که تحت مراقبت های شدید امنیتی است نفوذ کنید و اهدافتان را که توسط نیرو های امنیتی فراوانی حفاظت می شوند، به قتل برسانید.

در قسمت سوم Hitman راه های زیادی برای فرار کردن از تله های امنیتی وجود دارد و ابزار زیادی برای کامل کردن ماموریت ها موجود است. فضای بازی Hitman پیچیده و در هم تنیده است و فرصت های تصمیم گیری زیادی را پیش روی شما می گذارد که باعث تغییر روش شما برای به پایان رساندن ماموریت ها و کشتن اهدافتان می شود.

آیا دشمن خود را با تکه ای سیم خفه می کنید یا مقداری سم داخل غذای مورد علاقه اش می ریزید؟ ای دو روش از متداول ترین روش هایی هستند که می توانید به کار ببرید. اکر شما تمایل به تیر اندازی در بین مردم دارید، چیزی مانع شما نمی شود، فقط مطمئن باشبد که طرح خوبی برای فرار از دست دشمنان دارید.

در هر ماموریت امکانات فراوانی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آن ها استفاده کنید، همچنین می توانید با دزدیدن لباس اشخاص موجود در بازی، ظاهر خود را تغییر دهید.

با یک بار تغییر ظاهر نمی توانید مسر زیادی پیش بروید. وپس باید با توجه به مسیر و.استراتژی خود، تجهیزات را عوض کنید. هر محیطی ضعف های خود را دارد، پس شما کاملا آزاد هستید که سبک بازی خود را انتخاب کنید.

نمایشگا مد ritzy، جایی است که hitman خیلی به چشم می آید که این نشان دهنده موقعیت بسیار متفاوت و پیچیده ای است.باغ های برای مخفیانه حرکت کردن، انبار شراب برای پیدا کردن سر نخ، جمعیت زیادی که جلو پلع ها ایستاده اند که مپقعیت خوبی برای مخفی شدن است و اطاق ها و راه پله های زیادی که می توانید از آن ها استفاده کنید. پس هیچ رد پایی از شما باقی نمی ماند. این یک ماموریت چند قسمتی است که این اجازه را به شما می دهد که این مسیر پر پیچ و خم را تا آخر بازی ادامه دهید.

تنظیمات کاربر Hitman بیش از اشیاء و شخصیت های داخل بازی به شما قدرت می بخشد. شما می توانید از سیستم - دیدن افراد پشت دیوار- استفاده کنید که این امکان را به مامور ۴۷ می دهد تا محافظان آن طرف دیوار را ببیند که کار را برای شما راحت می کند. همچنین شما می توانید تمام امکاناتی که به شما کمک می کند را غیر فعال کنید و خود را مستقیما به چالش بکشید.

ماموریت های مامور ۴۷ بسیار اضطراب آور هستند که توانایی های شما را برای انجام دادن آن ها می سنجد.

در ابتدا که شما وارد یکی از سه مرحله بازی می شوید، کارتان تازه شروع می شود. ماموریت ها افزایش می یابند، اهداف جدیدی معرفی می شوند، خطرات رسیدن به اهداف را بررسی می کند، تجهیزاتی را که باید استفاده کنید نشان می دهد، لباس هایی را که باید بپوشید را معرفی می کند و همچنین می توانید با توجه به شرایط و اهداف گفته شده، قرارداد خود را مشخص کنید. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که وارد منطقه مورد نظر شوید، هدف را مشخص کنید، او را بکشید و فرار کنید.

هنگامی که دارید بازی می کنید و به دنبال راه های مختلفی برای کامل کردن ماموریت هایتان هستید، با صحنه های غیر منطقی رو به رو.می شوید. مثلا وقتی که از پشت به دشمن نزدیک می شود تا چاقویی از روی میز جلوی وی بردارید، او متوجه حضورتان نمی شود. تنها در مواقعی که از جلوی دید آن ها عبور کنید، متوجه حضورتان خواهند شد. شما می توانید خیلی عادی با اهدافتان برخورد کنید، و توجه شان را جلب نکنید.

قسمت هایی از بازی دارای مشکل است. مثلا وقتی که دارید جسدی را به داخل فریزر می اندازید، تصویری از مراحل این کار مشاهده نمی کنید و صحنه قطع می شود. زمان بار گذاری بازی بسیار طولانی و اذیت کننده است و هنگامی که می خواهید بازی ذخیر شده را ادامه دهید، تقریبا بالا آمدن بازی یک دقیقه طول می کشد.اما زمینه بازی Hitman شما را از طراحی بی نظیر آن راضی می کند. ویژگی هایی که این بازی دارد، اجازه ی انجام هرکاری را می دهد.

منبع: gamespot

ارسال نظر