احتمال معرفی هوآوی P9 در روز ششم آوریل

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، احتمالا معرفی گوشی هوشمند هوآوی P9 در روز ششم ماه آوریل انجام می‌شود. این موضوع در حالیست که پیش از این تصور داشتیم که هوآوی در ماه مارس این گوشی هوشمند را معرفی می‌کند.

احتمال معرفی هوآوی P9 در روز ششم آوریل

همانطور که می‌دانید هوآوی در سال ۲۰۱۵ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و رسما توانست که پس از سامسونگ و اپل خود را به عنوان سومین کمپانی بزرگ تولید و عرضه کننده گوشی در دنیا معرفی کند. بنابراین هم اکنون انتظارات ما نسبت به هوآوی افزایش یافته و دیگر محصولات این برند چینی را محصولاتی با کیفیت متوسط محسوب نخواهیم کرد. هوآوی هم برای جلب رضایت بیشتر کاربران و مشتریان خود و همچنین حفظ جایگاه جهانی‌اش باید بتواند در سال ۲۰۱۶ توجه افراد و همچنین رضایت کاربران را جلب کند. در این راستا پرچمدار جدید هوآوی یعنی گوشی هوشمند P9 نقشی اساسی ایفاء خواهد کرد. همین موضوع سبب شده که ما به منظور رونمایی رسمی هوآوی از این محصول لحظه‌شماری کنیم.

هوآوی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 حضور یافت اما پرچمدارش را با خود به این نمایشگاه نیاورد. هوآوی در MWC 2016 از تبلت دو منظوره میت‌بوک (MateBook) رونمایی کرد و تا حدی توجه کاربران را جلب نمود. پیش از این تصور می‌شد که هوآوی در روز نهم ماه مارس یعنی چیزی در حدود ۲ روز دیگر به طور رسمی از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود پرده‌برداری کند، اما چند روز پیش بود که هوآوی بیانیه‌ای رسمی را صادر کرده و در آن اعلام کرد که به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات فنی و تکنیکی، رونمایی از گوشی هوآوی P9 با یک الی دو ماه تاخیر انجام می‌شود! حال به نظر می‌رسد که معرفی این محصول در ماه آینده انجام خواهد شد!

به گزارش کلیک، ظاهرا هوآوی قصد دارد که در روز ششم ماه آوریل یعنی دقیقا یک ماه دیگر از گوشی هوشمند هوآوی P9 پرده‌برداری کند. اطلاعات مربوط به این موضوع ساعاتی پیش از سوی آقای اوان بلاس با حساب کاربر معروف @Evleaks وی منتشر شده‌اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که چیزی در حدود ۳۰ روز دیگر شاهد معرفی رسمی پرچمدار جدید سال ۲۰۱۶ هوآوی باشیم.

۱

بنا به گزارشاتی که تاکنون به دست آمده، ظاهرا هوآوی پرچمدار جدیدش را در چهار نسخه مختلف عرضه می‌کند. این چهار نسخه هوآوی پی ۹ لایت (Huawei P9 Lite)، هوآوی پی ۹ (Huawei P9)، هوآوی پی ۹ پریمیوم (Huawei P9 Premium) و هوآوی پی ۹ ماکس (Huawei P Max) نام خواهند داشت. ظاهرا نسخه لایت این گوشی از صفحه نمایشی ۵ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۶۵۰ کوالکام در کنار رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و به نوعی نسخه ارزان قیمت پرچمدار سال ۲۰۱۶ هوآوی است. نسخه اورجینال این محصول هم به تراشه کرین ۹۵۰ هوآوی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی محهز می‌شود. نسخه سوم این گوشی که با لقب پریمیوم معرفی خواهد شد به سیستم روی چیپ (SoC) کرین ۹۵۵ مجهز شده و به ترتیب و رم و حافظه داخلی ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را به همراه خواهد داشت (احتمال عرضه این محصول با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز وجود دارد). در نهایتا هم نسخه ماکس آن قرار دارد که ظاهرا خصوصیات سخت افزاری مشابه‌ای با نسخه پریمیوم گوشی هوآوی P9 خواهد داشت، اما اندازه صفحه نمایش آن ۶٫۲ اینچی است. لازم به ذکر است که برخی از منابع خبری از احتمال تجهیز این گوشی به صفحه نمایشی ۶٫۸ اینچی نیز خبر داده‌اند.

بنابراین هوآوی پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را در نسخه‌های متنوعی عرضه می‌کند. با توجه به تصاویری که پیش از این در رابطه با این محصول منتشر شده، می‌دانیم که دستگاه به دوربین دوگانه مجهز می‌شود و اسکنر اثر انگشت کاربر آن نیز درست در زیر لنز دوربین اصلی دستگاه تعبیه خواهد شد. گفته شده که هوآوی قصد دارد نسخه لایت پرچمدارش را با قیمت ۲۸۹ دلار به بازار عرضه کند و نسخه اصلی آن قیمتی برابر با ۴۷۳ دلار خواهد داشت. همچنین نسخه پریمیوم و ماکس این محصول هم احتمالا به ترتیب با قیمت‌های ۵۶۵ و ۶۲۷ دلاری روانه بازار می‌شود. دقت داشته باشید که صحت هیچ یک از اخبار فوق به طو رسمی مورد تایید کمپانی هوآوی قرار نگرفته و نمی‌توان مدعی شد که گزارشات فوق به طور ۱۰۰ درصد قابل اطمینان هستند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر