دوربین‌های دوگانه iPhone 7 Plus چگونه کار می کنند؟

ممکن است رونمایی از آیفون ۲۰۱۶ اپل چند روز دیگر باشد اما این امر باعث از بین رفتن شایعات نمی‌شود.

دوربین‌های دوگانه iPhone 7 Plus چگونه کار می کنند؟

به گزارش کلیک، مینگ‌ چی‌ کو تحلیل‌گر امنیتی KGI (کسی که اغلب، نه همیشه، رونمایی اپل را با آن جشن می‌گیرد) در لحظات آخر گزارشی منتشر کرد و مدعی شد اطلاعات بسیار دقیقی از دستگاه های اپل و یک‌ سری مسائل جزیی که مبهم باقی‌مانده دارد. او حالا می‌گوید که چگونگی عملکرد دوربین‌های پشت ۵٫۵ اینچی بزرگ (آیفون ۷پلاس) را می‌داند. دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی برای درشت‌نمایی و "برنامه‌های نور زمینه دوربین" استفاده می‌شوند، که نوعا به معنی درشت‌ نمایی مجدد بعد از گرفتن عکس است. این می‌تواند تا حدی مشابه برنامه دوربین های دوگانه هوآوی P9 باشد، جایی‌ که شما می‌توانید با نقاط مرکزی بازی کنید و روزنه های مختلفی را شبیه‌سازی کنید. البته هوآوی درشت‌نمایی مطلوبی را ارائه نمی‌دهد.

ورای آن، اپل لنزهای باکیفیت‌تر (با عناصر بیشتر) و فلش‌های LED بیشتر برای تولید رنگ‌ های طبیعی‌تر در عکس‌هایی با نور کمتر خواهد داشت. اگر این گزارش درست باشد، نیازی نیست خیلی نگران برداشتن پایه هدفون اپل باشید. اپل همانند موتورولا آداپتر هدفون را (در این مورد، تا ۳٫۵ میلی‌متر باریک شده) در تمام جعبه های آیفون۷ و ۷پلاس، در بالای بلندگوی گوشی مخصوص، قرار می‌دهد. البته به اندازه ورودی اختصاصی ۳٫۵ میلی‌متری خوب نخواهد بود (احتمالا به هنگام شارژ کردن باید به صورت بی‌سیم آهنگ گوش کنید) اما مجبور نیستید قفل (سخت افزاری) بخرید تا بتوانید از هدفون‌های سیمی باارزش‌تان استفاده کنید.

هم چنین کیو شنیده که تراشه A10 شارژکننده آیفون ها با سرعت بیشتر ۲٫۴GHz کار خواهد کرد (حداکثر میزان A9 در آیفون های ۶s و SE، ۱٫۸۵GHz است). و اگر شما جزو آن دسته‌ای هستید که باید رنگ جدیدی بخرید تا بقیه متوجه آیفون آخرین مدل‌تان شوند باید بگویم که روز شانس شماست. این تحلیل‌گر با این ادعا، شایعه قبلی را دامن زده است، که اپل رنگ خاکستری همه‌گیرش را با "مشکی تیره" جایگزین خواهد کرد، و هم چنین اگر خیلی اهل خودنمایی هستید رنگ براق "مشکی پیانوای" هم وجود خواهد داشت. و شبکه بلندگوی دوم؟ این حسگر جدیدی را برای تقویت نیرو لمسی خواهد داشت گر چه مطمئن نیستیم چگونه کار خواهد کرد اطلاعات بیشتری از آن فعلا در دست نیست.

با توجه به همه این‌ حرف ها، گزارش موید تعدادی از شنیده‌ها هم هست. آیفون جدید ضدآب خواهد بود و برای نیم ساعت در عمق ۳٫۳ فوت سالم خواهد ماند. اپل نه تنها قسمت ذخیره اصلی بلکه قسمت ذخیره میانی را هم دو برابر خواهد کرد. بین مدل‌های ۳۲GB، ۱۲۸GB و ۲۵۶GB خریداری خواهید کرد، دقیقا مشابه عملکردتان با آی‌پد پرو. کیو می‌گوید شفافیت صفحه افزایش نمی‌یابد، اما محدوده رنگی مشابه آی‌پد پرو کوچکتر خواهد داشت. تمام این‌ها بیانگر تقویت‌های تکراری اپل برای بروزرسانی شماست. حتی این هم طراحی مجدد بزرگی که خواهانش بودید نیست، بلکه بیشتر تنظیم و بروزرسانی معمولی است.

ارسال نظر