با هدفون Scenes Lifelike 3D صداها را به صورت سه بعدی ضبط کنید

رسانه کلیک – هدفون Scenes Lifelike 3D امکان ضبط صدای سه بعدی را برای کاربران خانگی فراهم کرده است.

با هدفون Scenes Lifelike 3D صداها را به صورت سه بعدی ضبط کنید

با رشد دستگاه های واقعیت مجازی و افزایش استفاده از صدای Dolby Atmos در خانه ها، متقاضیان ضبط و پخش صدای سه بعدی نیز در حال افزایش است. محصولاتی مانند هدفون Scenes Lifelike 3D نیز به راحتی می توانند نیازهای کاربران را در این زمینه فراهم کنند. با استفاده از این محصول و میکروفونی که در هدست آن تعبیه شده است شما می توانید صدای ۳D را در آیفون خود ضبط کنید.

هدفون Scenes Lifelike 3D

Lifelike 3D که توسط کمپانی Indiegogo ساخته شده است اولین هدست است که امکان ضبط صدا به صورت سه بعدی را فراهم می کند. این هدفون روش متفاوتی برای ضبط صدا نسبت به مدلهای سنتی دارد. در واقع ضبط صدا با الگو گرفتن از موقعیت گوش انسان انجام می شود و صدا از هر دو میکروفن گرفته می شود.

هدفون های Lifelike دارای گیرنده صوت در دوطرف هدست است که هر کدام مسئول ضبط صدای محیط با شعاع ۱۸۰ درجه هستند؛ ترکیب صدای ضبط شده، یک صوت۳۶۰ درجه ای را تشکیل می دهد.

هنگامی که از طریق هدفون های استریو به صدای ضبط شده گوش می کنید، نتیجه فوق العاده است و این نشان می دهد که این هدفون می تواند راهی جدید ، شگفت آور و نسبتا مقرون به صرفه را برای تولید محصولات صوتی خانگی و آماتور فراهم کند.

هدفون های Lifelike در حال حاضر تنها با دستگاه های iPhone و iPad سازگار هستند، هرچند این شرکت یک آداپتور صوتی مبتنی بر USB نیز در کنار این هدفون عرضه کرده است تا کابران بتوانند از آن در دستگاه های ضبط خانگی نیز استفاده کنند.

Lifelike برای کسانی که عاشق ضبط فیلم در حال حرکت هستند و یا کسانی که به دنبال راه حل ارزان تر و قابل حمل تر نسبت به یک میکروفون گران قیمت ۳D هستند؛ یک فرصت هیجان انگیز است.

کمپانی Indiegogo اعلام کرده است که احتمالا Lifelikeتا پایان ماه سپتامبر به بازار ارائه می شود و علاقمندان می توانند هدست را با قیمت ۸۰ دلار و آداپتور آن را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند.

ارسال نظر