امکان جستجوی شکلک در گوگل

شب گذشته با اعلام رسمی شرکت گوگل، این شرکت از امکان جستجوی تصاویر به وسیله شکلک ها (Emoji) خبر داد. این شرکت همچنین معتقد است گاهی برای جلوگیری از اتلاف وقت، به جای نوشتن کلمات و یا جملات طولانی برای جستجو، تنها با درج یک شکلک مورد نظر به نتیجه مطلوب خود برسید.

امکان جستجوی شکلک در گوگل

به گزارش کلیک، این روزها همه افراد به گونه ای با مقوله صرفه جویی در زمان مواجه هستند. شرکت گوگل بزرگترین سایت جستجو، به تازگی با افزودن امکان جستجوی شکلک ها به جای حروف این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا با سهولت هر چه تمام به تصاویر دلخواه خود در جستجوی گوگل دست یابند.

شرکت گوگل چندی پیش با اضافه کردن امکان جستجوی تصاویر به وسیله تصاویر بارگذاری شده و مشابه، تکنولوژی های متفاوت را در جستجوی تصاویر به کار گرفته است. این شرکت به تازه گی با قراردادن امکان جستجوی شکلک ها(بدون نوشتن متن)، امکان جستجوی تصاویر مشابه با شکلک جستجو شده را فراهم کرده است.

برای مثال، تنها کافیست طبق تصویر با درج شکلک (emoji) همبرگر در نوار جستجو گوگل، تصاویر متنوعی از همبرگرها برای شما پیدا شود. و یا تنها با درج شکلک عینک تصاویر متفاوتی از جمله عینک های آفتابی و هدست های واقعیت مجازی (VR) برای شما نمایش داده خواهد شد.

slack-imgs.com.0

حال برای بسیاری از کاربران سوال است آیا این روند ادامه پیدا خواهد کرد ویا تنها یک شگرد تبلیغاتی برای شرکت گوگل است.

منبع: theverge

ارسال نظر