ماشین امدادگر روسی به نام Sherp به بازار عرضه شد

روزی فرا خواهد رسید که اتفاقات عظیمی روی خواهد داد. گروهی از دانشمندان روسی وسیله نقلیه امدادگری به نام Sherp راساخته اند که توانایی دسترسی به نقاط صعب العبور را ممکن می سازد.

ماشین امدادگر روسی به نام Sherp به بازار عرضه شد

به گزارش کلیک، این وسیله نقلیه توانایی صعود به موانعی با ارتفاع بیش از 2 فوت را داراست و آب مانعی برای آن محسوب نمی شود. هزینه خرید این وسیله نقلیه کمتر از 70000 دلار است.

این وسیله نقلیه بسیار شبیه به اسباب بازی تانک با لاستیک های عظیم و نسبتاً عجیب و غریب است. این وسیله دارای وزنی کمتر از 3000 پوند است و از موتور دیزلی 1.5 لیتری به نام کوبوتا (Kubota) استفاده می کند. برای به حرکت درآوردن این خودرو، موتور کوبوتا 44 اسب بخار توان تولید می کند. اگرچه، Sherp از سرعت بالایی برخوردار نیست. سرعت این ماشین در خشکی (با توجه به تمامی نقاطی که در دسترس آن است) بیش از 28 مایل در ساعت و بر روی آب از سرعت 3.7 مایل بر ساعت بهره می برد.

این ماشین دارای باک سوخت 15.3 گالنی با سوخت تانک است که برای استفاده روزانه آن کافی است. البته این ماشین از یک منبع سوخت اضافی هم بهره می برد که می توان برای عملیات نظامی از آن استفاده کرد.

اگر قصد خرید یکی از این ماشین ها را دارید، یک نمونه کاملاً مجهز آن (به همراه تریلر) را می توانید با کمتر از 100000 دلار تهیه کنید. بزودی اتفاقات عظیمی روی خواهد داد.

منبع: theverge

ارسال نظر