گوشی سونی اکسپریا XZ2 در آینده نزدیک معرفی می شود

رسانه کلیک - به زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در شهر بارسلونا نزدیک می شویم. برخی شرکت ها از گوشی های هوشمند جدید خود در این نمایشگاه رونمایی می کنند. احتمال معرفی گوشی سونی اکسپریا XZ2 در MWC 2018 وجود دارد.

گوشی سونی اکسپریا XZ2 در آینده نزدیک معرفی می شود

سونی در نمایشگاه MWC 2018 میزبان یک مراسم خواهد بود. انتظار داریم این شرکت ژاپنی در مراسم خود از گوشی هوشمند اکسپریا XZ پرو رونمایی کند ( تصویری از اکسپریا XZ پرو که دوربین دوگانه آن را نشان می دهد ). به نظر می رسد در این نمایشگاه علاوه بر این دستگاه شاهد رونمایی از گوشی هوشمند دیگری نیز باشیم.

بر اساس توییتی که اخیرا توسط یکی از اپراتورهای مخابراتی اصلی ایرلند صورت گرفته است، گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ2 به زودی معرفی خواهد شد. این متن در تاریخ 2 فوریه توییت شده بود ولی بعد از مدتی پاک شد. به احتمال زیاد این اپراتور مخابراتی بعد از توییت خود متوجه عدم معرفی اکسپریا XZ2 شده است.

در حالی که هیچ گونه اطلاعاتی از سونی اکسپریا XZ2 منتشر نشده است ولی انتظار می رود این دستگاه همانند نسل گذشته خود یعنی اکسپریا XZ1 به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شود. به نظر می رسد سونی برای اکسپریا XZ پرو نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 4K را درنظر گرفته باشد ( استفاده از نمایشگر OLED انعطاف پذیر در گوشی های هوشمند آینده سونی ).

این احتمال وجود دارد که اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 پرو دارای برخی مشخصات یکسان باشند که برای مثال می توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 و مقاومت آن ها در برابر آب اشاره کرد.

در گذشته دستگاه دیگری از سونی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده بود. اکسپریا XZ2 کامپکت به نمایشگر 5 اینچی مجهز می شود ( گوشی سونی اکسپریا XZ2 کامپکت تاییدیه FCC را دریافت کرد ). فاصله کمی تا شروع نمایشگاه MWC 2018 باقی مانده بنابراین نباید برای آشنایی با محصولات جدید سونی مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

ارسال نظر