بدشانسی های نوت۷ سامسونگ با زلزله کره جنوبی تکمیل شد

دیروز یک زلزله ۵٫۸ ریشتری در کشور کره جنوبی رخ داد که باعث توقف فعالیت چند واحد تولیدی بزرگ این کشور شد. سامسونگ هم یکی از شرکت هایی بود که فعالیت واحدهای تولیدی آن برای مدت کوتاهی تحت تاثیر این زلزله قرار گرفت.

بدشانسی های نوت۷ سامسونگ با زلزله کره جنوبی تکمیل شد

در فرهنگ های مختلف ضرب المثل هایی وجود دارند که بیانگر این موضوع هستند که گاهی اوقات چندین مشکل با یکدیگر به وجود می آیند؛ اگر چه این موضوع در زبان های مختلف به شکل های متفاوتی بیان شده است، اما همه آن ها مفهوم یکسانی دارند. گاهی اوقات وقتی اتفاق بدی برای شما رخ می دهد، باید انتظار اتفاقات بد دیگری را نیز داشته باشید.

به گزارش کلیک، پس از آنکه سامسونگ مجبور شد برای جمع آوری ۲٫۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ فروخته شده در سراسر جهان فراخوان بدهد، با بدشانسی دیگری مواجه شد. دیروز در کره جنوبی یک زلزله ۵٫۸ ریشتری رخ داد و پس از این اتفاق فعالیت تولیدی تعدادی از واحدهای صنعتی این کشور متوقف شد و سامسونگ هم یکی از شرکت هایی بود که فعالیت واحدهای تولیدی آن تحت تاثیر این زمین لرزه قرار گرفت و این شرکت اعلام کرد که مجبور شده است فعالیت خط تولیدی که قاب‌ های پلاستیکی گوشی های هوشمند این شرکت را تأمین می کرد، متوقف کند.

خبر خوب این است که فعالیت خط تولید اصلی گوشی های هوشمند فقط برای مدت کوتاهی پس از زلزله متوقف شد و دلیل آن هم انجام بازرسی های معمول پس از رویداد بلایای طبیعی بوده است. فعالیت کارخانه های تولید تراشه متعلق به سامسونگ در دو شهر به دلیل زلزله متوقف شد؛ زیرا فعالیت تجهیزات چاپ کننده نقشه مدار تراشه ها به صورت موقت متوقف شد.

طبق گفته های مقامات رسمی سامسونگ، تولید گوشی های هوشمند به میزان چشمگیری کاهش پیدا نکرده است؛ زیرا فعالیت دستگاه های حساس به لرزش تنها برای مدت کوتاهی متوقف شد و پس از انجام بازرسی ها خط تولید و مونتاژ به فعالیت خود ادامه داده است.

حالا باید ببینیم بدشانسی بعدی سامسونگ چیست!

ارسال نظر